נתניהו: "אם נידרש - נצא למערכה רחבה בעזה"

ראש הממשלה מסר הצהרה לפני שהמריא לפגישה עם נשיא אוקראינה: "אין קשר לבחירות, כל מי שמכיר אותי יודע שהשיקולים שלי עניינים" אמר, ושיבח את חיילי צה"ל על חיסול המחבלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/19 17:47 יז באב התשעט

נתניהו: "אם נידרש - נצא למערכה רחבה בעזה"
ראש הממשלה נתניהו, צילום: מרק ישראל סלם פלאש 90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המריא אחר הצהריים (א') לאוקראינה, לפגישה עם הנשיא החדש ולדימיר זלנסקי. לפני המראתו מסר הצהרה לתקשורת, והתייחס להסלמה בדרום. נתניהו טען כי אין קשר בין הבחירות לבין שיקולי התגובה לירי הרקטות אמש לעבר שדרות ויישובי העוטף.

"אני מבקש לשבח את צה"ל על הפעולה שחיסלה אתמול חמישה מחבלים בשטח עזה. המשימה שלי היא לשמור על הביטחון ועל השקט, ואנחנו עושים את כל הפעולות הנדרשות לשם כך", אמר נתניהו. 

"שמעתי אמירות שאני נמנע מלצאת למבצע רחב בגלל שיקולי הבחירות. זה לא נכון. כל מי שמכיר אותי יודע שהשיקולים שלי הם עניינים, הם אמיתיים, ושאני פועל בשיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון בתקיפות ובשיקול דעת". 

לדברי נתניהו: "אם הדבר יידרש, אנחנו נצא למערכה רחבה בלי קשר לבחירות. עם בחירות או בלי בחירות, נעשה מה שדרוש למען ביטחון ישראל. אנחנו עושים את כל הפעולות הנדרשות. הצד השני מרגיש היטב את נחת זרוענו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן