סוריה: דיווחים על תקיפת צה"ל באזור קוניטרה

בסוריה מדווחים כי צה"ל תקף יעד השייך לארגון הטרור חיזבאללה הממוקם סמוך לכפר חאדר באזור קוניטרה. לכוחות הצבא הסורי לא היו נפגעים, אולם במתקן, שעל פי הדיווחים פועלות מיליציות הכפופות לאיראן - נגרם נזק

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/21 21:45 ט באלול התשפא

סוריה: דיווחים על תקיפת צה"ל באזור קוניטרה
תקיפת צה"ל בסוריה, ארכיון, צילום: ערוץ הטלגרם 'אבו עלי אקספרס'

סוכנות הידיעות הסורית דיווחה הערב (ג') על תקיפת חיל האוויר הישראלי סמוך לחאדר, שבצפון קוניטרה. גורם סורי צבאי צוטט בכלי התקשורת בשפה הערבית כמי שמאשר כי ישראל תקפה מתקן צבאי רגיש סמוך לחאדר. 

על פי הדיווחים, לעבר המוצב שממוקם מול מג'דל ש'מס, נורו כמה טילים והדי פיצוצים נשמעו באזור. לא היו נפגעים לכוחות הצבא הסורי במוצב אולם במתקן שעל פי הדיווחים פועלות בו מיליציות הכפופות לאיראן - נגרם נזק.

נזכיר כי גבול הצפון לא שקט בשבועות האחרונים. לפני כשבוע וחצי נורו מלבנון שלוש רקטות לעבר מדינת ישראל. התרעות הופעלו בקריית שמונה, בכפר גלעדי ובתל חי, אחת הרקטות נפלה בשטח פתוח וגרמה לשרפה סמוך לבית העלמין בקריית שמונה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק מהירי.

בתגובה תקף צה"ל בלבנון מרחבים מהם נורו הרקטות. התקיפה לא היתה כנגד מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה ועל פי ההערכות, את הירי ביצעו פלגים פלשתיניים בלבנון. 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן