מסתערבים בג'נין ניטרלו 6 מחבלים שסיכנו את חייהם

מסתערבי ולוחמי מג"ב יחד עם צה"ל נכנסו לג'נין לטובת מעצר של מספר מבוקשים בפעילות טרור. במהלך יציאת הכוחות נתקלו הלוחמים בירי חי מסיבי של מחבלים, הלוחמים השיבו באש והמחבלים נוטרלו

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 12/07/21 10:14 ג באב התשפא

מסתערבים בג'נין ניטרלו 6 מחבלים שסיכנו את חייהם
הכוחות פגעו ב-6 מחבלים, צילום: דוברות המשטרה

לפנות בוקר (ב') פעלו מסתערבי ולוחמי מג"ב יחד עם כוחות צה"ל לביצוע מעצרים של חמישה מבוקשים בפעילות טרור לחקירת שב"כ בעיר ג׳נין שבמרחב חטיבת ״מנשה״. במהלך יציאת הכוחות לאחר ביצוע המעצרים נתקלו הלוחמים בירי חי מסיבי של מחבלים שירו לעברם וזרקו מטעני חבלה רבים במספר מוקדים שבהם נכחו הכוחות. 

הלוחמים שפעלו בכוחות גלויים וסמויים נערכו גם לתרחיש מהסוג הזה והגיבו בירי לכיוונם של מספר מחבלים שירו לעברם, וכן לעבר מחבלים שהשליכו ואחזו במטעני חבלה בידיהם. זוהו פגיעות בשישה מחבלים ובנוסף תפסו נשק מסוג M-16 של אחד המחבלים שירה לעברם.

הנשק שנתפס

הנשק שנתפס.  צילום: דוברות המשטרה

הרכבים הממוגנים של הכוחות ספגו ירי מסיבי וכתוצאה מכך אחד מכלי הרכב הממוגנים נתקע בעומק השטח והכוחות חילצו אותו תחת אש. לא היו נפגעים. 

בהודעת המשטרה נכתב כי "יחידת המסתערבים של מג"ב ופלוגות מג"ב ביהודה ושומרון ימשיכו לפעול בצורה נחושה ומקצועית נגד כל פעילות חבלנית המסכנת את חיי הלוחמים והציבור תוך שהם מוכנים וערוכים לכל תרחיש בכל זמן ומרחב".
 

צילום: דוברות המשטרה