לוחמי צה"ל מיפו את ביתו של החשוד בביצוע רצח אסתר הורגן הי"ד

לאחר שנעצר חשוד במעורבות בביצוע הרצח של אסתר הורגן הי"ד ביער ריחן בצפון השומרון, לוחמי צה"ל פעלו בכפר טורה למיפוי ביתו של החשוד, לצורך בחינת האפשרות להריסת ביתו

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 25/12/20 07:15 י בטבת התשפא

לוחמי צה"ל מיפו את ביתו של החשוד בביצוע רצח אסתר הורגן הי"ד
לוחמי צה״ל בכפר טורה, צילום: דובר צה"ל

הלילה (בין חמישי לשישי) פעלו לוחמי צה״ל בכפר טורה שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה", למיפוי ביתו של חשוד בביצוע הרצח של אסתר הורגן הי"ד ביער ריחן ביום ראשון האחרון. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית. אתמול הודיע דובר צה"ל כי בפעילות משותפת של צה"ל, שב"כ וכוחות מיוחדים של משטרת ישראל נעצר חשוד במעורבות בביצוע הרצח של אסתר הורגן הי"ד.

מפקד החטיבה המרחבית "מנשה", אלוף-משנה יאיר פלאי, אמר אתמול כי "במהלך מבצע חטיבתי שנמשך ביומיים האחרונים בשיתוף השב"כ וכוחות מגדוד הסיור של חטיבת הצנחנים, עצרנו מספר חשודים כסייענים ממעגלים הקרובים בביצוע הרצח של אסתר הורגן ז"ל".

אל"מ פלאי הוסיף: "כוחות החטיבה וצה"ל ימשיכו לפעול לסגירת המעגל סביב כלל המעורבים ויפעלו להריסת ביתו של המחבל".

צילום: דובר צה"ל

כזכור, הורגן, בת 52, אם לשישה תושבת טל מנשה שבצפון השומרון, יצאה ביום ראשון בסביבות השעה 13:00 לריצה בשמורת הטבע יער ריחן בסמוך לישובה. כוחות משטרה ומתנדבי יחידות החילוץ של המשטרה עסקו בלילה שבין ראשון לשני, בסריקות לאיתורה של הנעדרת הורגן, לאחר שהתקבל דיווח מבני משפחתה בשעות הערב, כי יצאה לריצה במהלך הצהריים ולא שבה. בשעות הלילה המאוחרות, אותרה גופתה של הורגן על ידי הכוחות ביער ריחן שבשומרון כשהיא ללא רוח חיים ועל גופה סימני אלימות.

צילום: דובר צה"ל