אמסלם: "עד מדינה זה דבר נחות, זה עבריין"

יו"ר הקואליציה התייחס לחתימתו של שלמה פילבר על הסכם עד מדינה בפרשת בזק, ואמר: "רואה את זה כדבר לא מוסרי ברמה החברתית". הוא הוסיף כי הוא "בשוק מכל מה שקורה, אזרחי ישראל חשי לא בנוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/18 09:32 ו באדר התשעח

אמסלם: "עד מדינה זה דבר נחות, זה עבריין"
דוד אמסלם, צילום: Miriam Alster/FLASH90

"אני חושב שעד מדינה זה דבר נחות, זה עבריין. רואה את זה כדבר לא מוסרי ברמה החברתית", כך אמר הבוקר (ד') יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד אמסלם, בתגובה לחתימתו של מנכ"ל משרד התקשורת המושעה, שלמה פילבר, על הסכם עד מדינה בפרשת בזק. במסגרת ההסכם, פילבר עשוי להעיד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

https://soundcloud.com/kan-bet/laxdlhmfutdf

בריאיון לתוכנית קלמן-ליברמן "כאן רשת ב'" הוסיף אמסלם כי "יש לעד מדינה שתי מעלות - אחת שהוא עבריין, שתיים שהוא מלשין על חברים שלו".

בנוגע לטענות כי נתניהו פעל לכאורה למנות את הילה גרסטל לתפקיד היועמ"ש בתמורה לסגירת תיק המעונות נגד רעייתו שרה, אמר אמסלם למראיין: "נשמע לך סביר שרה"מ יבוא, ישלח מישהו, יגיד לו ללכת למי שהייתה נשיאת המחוזי ולהציע הצעה כזאת? וכל זה על מה? אני בשוק מכל מה שקורה. אזרחי ישראל חשים לא נוח מכל מה שקורה פה"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן