איתמר בן גביר: "הרב מדן לא בדק אילו תמונות יש בסלון של נפתלי בנט"

אחד מראשי עוצמה יהודית הגיב לדבריו של הרב מדן ואמר: "מפליא שדווקא מי שמכיל מחללי שבת, אוכלי טרפות ונבלות, ואפילו אנשי מצעד הגאווה - נכנס לתוך הסלון של משפחת בן גביר ומבקש להוריד תמונה כזו או אחרת"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 14/02/19 16:44 ט באדר א'

איתמר בן גביר: "הרב מדן לא בדק אילו תמונות יש בסלון של נפתלי בנט"
איתמר בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עו"ד איתמר בן גביר הגיב היום (ה') לדברים שאמר ראש ישיבת הר עציון, הרב יעקב מדן, ולפיהם הוא יסכים להליכה משותפת עם עוצמה יהודית בתנאי אחד - שבן גביר, אחד המועמדים הבולטים בתנועה - יוריד את תמונת ברוך גולדשטיין מסלון ביתו. "הרב לא בדק אילו תמונות יש בסלון של נפתלי בנט", אמר בן גביר, "הוא לא בדק את אורך החצאית של איילת שקד ולמיטב ידיעתי גם לא ערך ועדת קבלה למועמדים בבית היהודי".

לדברי בן גביר, "מפליא שדווקא כבוד הרב מדן שידוע בפלורליזם שלו ובגישתו להכיל ציבורים שונים כגון מחללי שבת, אוכלי טרפות ונבלות, ואפילו אנשי מצעד הגאווה, נכנס לתוך הסלון של משפחת בן גביר ומבקש להוריד תמונה כזו או אחרת". בן גביר הבהיר כי התמונה של ד"ר ברוך גולדשטיין נמצאת בביתו מכיוון שהוא הציל עשרות יהודים מקרית ארבע-חברון והיה הרופא שקפץ מפיגוע לפיגוע ועזר לנפשות רבות.

בנט תומך בהם. פרופ

"דווקא ממי שחתום על אמנת גביזון-מדן, מצופה שיכיל גם דעות מהצד הימני". פרופ' גביזון והרב מדןצילום: פלאש 90. הדס פרוש

עוד הוסיף בן גביר כי הוא אינו תומך בהרג ערבים בגלל שהם ערבים. "אני מחנך את ילדיי לאהבת ישראל, ויחד עם זאת בכל מקרה אינני תומך בסתימת פיות ומניעת חופש הביטוי. הרב מדן לא בדק איזה תמונות יש בסלון של נפתלי בנט, הרב מדן לא בדק את אורך החצאית של איילת שקד ולמיטב ידיעתי גם לא ערך ועדת קבלה למועמדים בבית היהודי".

בן גביר ציין גם כי "יש לזכור שעל הפרק חיבור טכני שאיננו עוסק בזהות ואחידות של דעות. דווקא ממי שחתום על אמנת גביזון-מדן ומכיל אנשי שמאל קיצוני חילונים, מצופה שיכיל גם דעות מהצד הימני".