שיתוף פעולה ייחודי של חברת אלביט עם ישיבת אמי"ת עמיחי רחובות

פרויקט מעניין של ישיבת אמי"ת ברחובות יפגיש את התלמידים עם פרויקטים לימודיים בשיתוף עם חברת אלביט כדי להעמיק ולהרחיב את ידיעותיהם של התלמידים במגוון תחומי מדע

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/16 12:07 כ באדר ב'

שיתוף פעולה ייחודי של חברת אלביט עם ישיבת אמי"ת עמיחי רחובות
יואל פיקסלר, צילום: יואל פיקסלר

תלמידי ישיבת אמי"ת עמיחי רחובות החלו השבוע בפרוייקט ייחודי המשותף לבית החינוך ולחברת אלביט: "אלקטרואופטיקה - ראיה לעתיד".

במסגרת הפרויקט תלמידים מצטיינים מכיתות ז-י בישיבה ייצאו למפגשים לימודיים בחברת אלביט ויחקרו נושאים כגון: חלל, לייזר מערכות תרמיות ואלקטרואופטיקה.

במפגש הראשון שהתקיים ביום חמישי האחרון התלמידים ביקרו במרכז המבקרים של החברה, התנסו בתצפיות במצלמות שונות שמעו כיצד אלביט תורמת לביטחון מדינת ישראל ושמעו הרצאה מרתקת על לווינים ומצלמות חלל אותם מפתחת חברת אלביט.

על התלמידים המשתתפים בפרוייקט להתכונן לקראת המפגשים הלימודיים באיסוף מידע ממקורות שונים. בסיום כל מפגש יקבלו התלמידים משימת חקר ליישום החומר הנלמד.

(צילום: יואל פיקסלר)

בתום המפגשים הלימודיים מתוכננת יציאה של התלמידים וחוקרי אלביט לשטח, לישום כל המידע אותו ירכשו במהלך השנה. הרב אבי רוקח, ראש ישיבת אמי"ת עמיחי אמר כי "בתכנית הייחודית נהנים התלמידים מחוויית למידה אקדמאית ומקצועית, במטרה להעמיק ולהרחיב את ידיעותיהם של במגוון תחומי מדע".

יעל נמט, ראש צוות מו"פ בישיבה ורכזת שותפויות, מוסיפה: "לא מדובר בביקור חד פעמי או בטעימה קלה מעולם ההנדסה אלא למידה משמעותית המאתגרת את התלמידים המצטיינים ופותחת להם צהר לחיים".

סגן ראש העיר רחובות ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, בירך אף הוא על הפרויקט הייחודי ואמר: "מדובר בחלק מהתכנית העירונית שלנו לשלב את חברות ההיי-טק והחברות המתפתחות מרחובות בפרוייקטים מיוחדים בשיתוף מוסדות החינוך. אני שמח שחברת 'אלביט' בחרה בישיבת אמי"ת עמיחי עבור הפרויקט".

דני סלסקי, סמנכ"ל אלביט ואב לתלמיד בישיבה אמר על הפרויקט, כי "אלביט רואה חשיבות רבה בתרומה לקהילה שכוללת, בין היתר, קשר עם בתי ספר להגברת המודעות למצוינות בטכנולוגיות מתקדמות,חשיפה לידע טכנולוגי ייחודי ומעניין וגם הבנה לתרומה לביטחון המדינה".


לעוד כתבות אודות פעילות החמ"ד >>>