שבוע החמ"ד נחגג בגנים השונים בארץ

שבוע החמ"ד נחגג בפעילויות חסד שונות ומעניינות של מוסדות החמ"ד ברחבי הארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/16 16:53 כז באדר ב'

שבוע החמ"ד נחגג בגנים השונים בארץ
יחצ, צילום: יחצ

שבוע החמ"ד נחגג גם בגנים השונים ברחבי הארץ שיצרו פעילויות מגוונות המשלבות חסד ופעילויות חינוכיות שונות שקשורות לנושאי החמ"ד.

ילדי גן הדס בצורן, הגננת צילה חסון, יעל, ובנות השרות לאומי, ביקרו בבי"ס אור תורה בקדימה, הילדים הגיעו מעוטרים בכתרים עם סמל לשבוע החמ"ד וזכו לשיעור מוסיקה לכבוד חג הפסח מהמורה המוכשרת, יעל. לאחר מכן הילדים השתתפו בשיעור במרחב האקולוגי עם הדס ואביגיל שהעבירו אותו בחן רב.

(צילום: יחצ)

(צילום: יחצ)

ב'גן בטבע' הנמצא במושב כפר יעבץ אפו הילדים יחד עם הגננת אתי מלכה והילדים קובניות אותם יחלקו ביום שישי ליולדות ולקשישים כחלק ממבצע חסד של חמ"ד.

(צילום: יחצ)

בגן אתרוג בכפר יעבץ במסגרת שבוע החמ"ד עסקו הגננות בנושא הכרת תודה. הילדים הכינו פרחים ממוחזרים ומכתב תודה לשליח של חברת המגש שמגיע בכל יום להביא להם את ארוחת הצהרים. השליח התרגש מהמחווה והילדים הרגישו תחושת סיפוק.

(צילום: יחצ)

גם בגני החמ"ד באורנית חגגו את שבוע החמ"ד. ביום שישי האחרון ערכו הגננות קבלת שבת משותפת בגן לילך, לאחר מכן קשטו את הגן בדגלי חמ“ד וביום שלישי יצאו עם בוקר לבית הכנסת הסמוך לצורך התרמת מעות חיטים: ”קמחא דפסחא“ לקראת החג. הילדים הכינו ”קבלות“ ואספו את המעות לקופה מיוחדת שהכינו בגן.

בסיכומו של יום התכנסו הילדים בגן לוטם לאמירת תהילים משותפת, שירת המנון החמ“ד ולשמיעת הסיפור: ”יוסף הקטן מוצא אוצר“ להארת דמות המופת של הרב יוסף קאפח.


לעוד כתבות אודות פעילות החמ"ד >>>