הצוות המצטיין: המפמ"רים של החמ"ד

צוות המפמ"רים של החמד נבחר לצוות המצטיין של משרד החינוך בין היתר בזכות הנחלת אתר לב לדעת שזכה להצלחה רבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/15 10:34 י באלול התשעה

הצוות המצטיין: המפמ"רים של החמ"ד
נטעאל בנדל, צילום: נטעאל בנדל

גאווה לחמ"ד: משרד החינוך הודיע כי השנה נבחר צוות המפמ"רים (מפקחים מרכזי מקצוע) של החמ"ד, כצוות המצטיין במשרד החינוך. זו הפעם הראשונה שצוות המפמ"רים, המהווה את מזכירות הפדגוגית של החמ"ד, מקבל את אות הצוות המצטיין.

ששת המפמ"רים הם:

גב' מירי שליסל. מפמ"רית מקצוע, התנ"ך (שמסיימת את תפקידה בקרוב)

הרב ד"ר יהודה זולדן, מפמ"ר מקצוע, התושב"ע

הרב ד"ר יוחאי רודיק, מפמ"ר מקצוע, "מחשבת ישראל"

ד"ר טלי יניב, מפמ"רית מקצוע, ספרות

גב בלהה גליקסברג, מפמ"רית מקצוע, היסטוריה

גב רויטל שטרן, מפמ"רית מקצוע, קולנוע אומנות ותאטרון

בראש צוות המפמ"רים עומד, ד"ר משה וינשטוק, המרכז את צוות המפמרים ומנהל הלמידה של "לב לדעת" בחמ"ד. הבחירה בהם כצוות מצטיין על ידי מנכ"לית משרד החינוך ניתן להם בין היתר בזכות פריצת הדרך בהנחלת אתר "לב לדעת" בחמ"ד שמתכונו הועבר גם לכלל מערכת החינוך, בזכות השינויים בתכני המקצוע (שינוי תכניות הלימודים במרבית המקצועות), בהובלה בענווה בחלופות בהערכה, במפגשים עם השדה, בקשר והשפעה במכללות.

אברהם ליפשיץ, ראש מינהל החמ"ד, ברך את הצוות המצטיין ואמר: "צוות המפמרי"ם המצטיין של החמ"ד, הוביל בחמ"ד כל אחד בתחומו וכולם כצוות את הלמידה שנוגעת בלב - "לב לדעת". פרצת דרך זו הובילה את מערכת החינוך בארץ בכלל ללמידה המשמעותית. הצוות המצטיין, שמשפיע ומקבל מהשטח, הצליח להוביל תהליכים של מצוינות לימודית, העצמה קוגניטיבית ורגשית במהלך הלמידה".

ליפשיץ הוסיף כי "הציון הגבוה שקיבל החמ"ד בדמות של למעלה מ-40 אחוז מבתי הספר הערכיים והמצוינים לימודית, בין היתר מושפע מההובלה הייחודית של המפמרים. החמ"ד מתפנה להמשיך להוביל בענווה בתחום הלמידה המחוברת ללב".