זוכה בחידון הרמב"ם היומי

במסגרת אירועי שבוע החמ"ד, אלפי תלמידות ותלמידות הלומדים ניגשו לחידון הרמב"ם היומי. שניים הם הגיעו לגבר והוכרזו כאלופי הרמב"ם היומי

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/19 18:15 כד באדר ב'

זוכה בחידון הרמב"ם היומי
חידון הרמב"ם היומי, צילום: עודד אנטמן

אלפי תלמידים ותלמידות ניגשו לחידון הרמב"ם היומי. התלמידים נבחנו בחידונים בית ספריים ומחוזיים ו-24 מתוכם עלו לשלב הארצי. באירוע רודף אירוע של הבנות, ולאחר מכן של הבנים התמודדו בשלב הגמר אלופי הרמב"ם היומי.

החידון היווה אבן דרך בלימוד היומי אשר מתקיים במאות ישיבות ואולפנות בכל רחבי הארץ. נושא החידון היה אמנם מאתגר אך התלמידים צלחו אותו בקלות רבה: עבודת בית המקדש לפי ספרי הרמב"ם.

חתן הרמב"ם אברהם דה לה פואנטה נרגש ומספר: "למדתי חודשיים כל יום למשך 3 שעות, הלימוד היה מהנה הוהחידון היה מאתגר וממש כיף!"

צילום: עודד אנטמן

כלת הרמב"ם מעיין מרואני משתפת: "ברגע שקבלתי על עצמי להשתתף בחידון הרמב"ם היומי -הלכתי עם זה עד הסוף! ניצלתי כל רגע ללימוד לקראת החידון ואני שמחה ומאושרת שהצלחתי!"

הרב ד"ר אברהם ליפשיץ ראש מינהל החמ"ד:"לראות תלמידים שמוסיפים קדושה על החול, שמקבלים על עצמם ללמוד תורה ללא תמורה, ללא קבלת ציון בתעודה וללא נקודות לבגרות -זו התורה כולה.יישר כח ללומדים ולנבחנים"

החידון התקיים במסגרת אירועי שבוע החמ"ד

צילום: עודד אנטמן

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן