נדב אבקסיס אושפז במהלך יום העצמאות

הסטנדאפיסט העביר את יום העצמאות בבית החולים איכילוב לאחר שנפל בחדר המדרגות שבביתו. בעקבות הנפילה שבר ארבע צלעות וחור בריאה. אבקסיס: "תודה שזה לא גרוע יותר ויהיה בסדר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/20 17:29 ו באייר התשפ

נדב אבקסיס אושפז במהלך יום העצמאות
נדב אבקסיס, צילום: פלאש 90

הסטנדאפיסט נדב אבקסיס, נפצע במהלך יום העצמאות לאחר שנפל בחדר המדרגות בביתו, בזמן ששטף את הרצפה. אבקסיס פונה לבית החולים איכילוב שבתל אביב שם אובחן עם ארבע צלעות שבורות וחור בריאה. את הלילה העביר בבית החולים, הוא מטופל במחלקה מבודדת על מנת שלא ידבק מרופאים המטפלים בחולי קורונה. 

אבקסיס ידוע כפעיל ברשתות החברתיות, ואף רשם הודעה הרגעה לעוקביו בחשבון האינסטגרם שלו: "הפעם קצת רציני, אתמול החלקתי בחדר המדרגות כמו מרוקאית ממוצעת, שטפתי את הרצפה כי מצאתי גרגר של לכלוך, והופ אמבולנס לבית החולים. עכשיו באיכילוב עם 4 צלעות שבורות חור בריאה וארוחת בוקר של מלכים. גבינה ומעדן וניל. אומר תודה על מה שיש, תודה שזה לא גרוע יותר ויהיה בסדר. תשמרו על עצמכם".

גם בטוויטר כתב: "אחרי חודש וחצי בבית, זה הזמן לגוון. עכשיו אני באיכילוב, עם 4 צלעות שבורות ועוד כמה נזקים קלים, כי החלטתי אתמול לשטוף את הרצפה עם קפקפים (אל תעשו את זה!!) קלישאתי, אבל הצוות נהדר, השירות- ליגת על, האוכל כמו במלון אירופאי,והיי- זו לא קורונה".