ערוץ 14 מרחיב את השורות: זה הפרשן הצבאי החדש

הרכש החדש של ערוץ 14: נועם אמיר, הכתב הצבאי של עיתון "מקור ראשון", עובר הלאה והופך לפרשן לענייני צבא וביטחון של הערוץ. בעבר שימש ככתב הצבאי של מעריב, וככתב הצפון ברדיו "צפון ללא הפסקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/24 18:37 יג בניסן התשפד

ערוץ 14 מרחיב את השורות: זה הפרשן הצבאי החדש
מש , צילום: ערוץ 14

ערוץ 14 מתהדר לאחרונה בשורת מינויים חדשים, והטרי ביותר מביניהם הוא נועם אמיר, שישמש כפרשן לענייני צבא וביטחון בערוץ. אמיר, בן 49, החל את דרכו העיתונאית בשנת 1999 ככתב בצפון ברדיו "צפון ללא הפסקה", בחדשות המקומיות ובעיתון מעריב. במבצע "צוק איתן" מונה לכתב הצבאי של "מעריב" ולאחר מכן לכתב הצבאי של העיתון "מקור ראשון" בו שימש עד לאחרונה.

נועם אמיר, הפרשן החדש

נועם אמיר, הפרשן החדש צילום: יחצ

"נועם היה חוד החנית"

במקביל ימשיך אמיר לשדר את תוכנית הבוקר שלו "משכימים" ברדיו 90fm. מערוץ 14 נמסר: "אנו שמחים לצרף את נועם לצוות הפרשנים המוביל של הערוץ. אנו מאחלים לו בהצלחה רבה ובטוחים כי ניסיונו הרב יעזור לערוץ להמשיך ולהגיע לגבהים חדשים".

העורך הראשי של העיתון מקור ראשון אלעד טנא מסר: "נועם היה חוד החנית במקור ראשון בסיקור הצבאי, העולמות הביטחוניים והמציאות המורכבת שבה אנו חיים ועשה זאת בהצלחה רבה. במלחמה האחרונה במיוחד, לילות כימים, של כתבות, ידיעות, ראיונות ואייטמים, זאת לצד שירות מילואים מורכב. אנו רוצים להודות לו על תפקודו המצוין לאורך השנים, על חריצותו ומסירותו למען העיתון. נועם הביא לקוראינו מגוון רחב של סיפורים והישגים, ואנו מאחלים לו הרבה הצלחה בתפקיד החדש בערוץ 14".