אדוה דדון לפאנליסט ערוץ 14: "שמעת על בן הזוג שלי שנפצע?"

לאחר שתקפה את בנו של שר האוצר והזכירה את דחיית השירות שלו ואת עובדת היותו תלמיד ישיבה גבוהה, העיתונאית אדוה דדון מותקפת ברשתות. לאחר שיותם זמרי כתב לה: "סחטיין אדווה, גם בורות וגם נבזות", היא מגיבה: "הציוץ שלך נבזי, מצפה להתנצלות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/24 15:16 טז באדר א'

אדוה דדון לפאנליסט ערוץ 14: "שמעת על בן הזוג שלי שנפצע?"
אדוה דדון, הרשת סוערת, צילום: רגב גור

נושא הפרשנות של העיתונאית אדוה דדון כנגד שירותו הצבאי של בנו של שר האוצר סמוטריץ' מסרב לרדת מסדר היום. כזכור, ביום שישי האחרון תקפה דדון את בנו של השר תוך שהזכירה את שירותו בישיבה גבוהה ודחיית השירות שלו. הדעה שהציגה העיתונאית זיכתה אותה בביקורות רבות ברשת וביניהם גם של פאנליסט ערוץ 14 יותם זמרי, תגובה אותה כינתה דדון "נבזית".

"גם בורות וגם נבזות"

"עוד לא נולדה רשימת המשרתים, פצועים ונופלים מהציונות הדתית שתמנע מהתקשורת הישראלית למצוא את הזווית דרכה תוכל לתקוף אותה" כתב לה זמרי, הוא הוסיף: "סחטיין אדווה, גם בורות וגם נבזות".

יותם זמרי, עימות עם דדון

יותם זמרי, עימות עם דדון צילום: סטודיו תומאס תומר שלום, CC BY-SA 3.0, wikipedia

"שמעת על בן הזוג שלי שנפצע וחברו דוד מאיר ז"ל?"

דדון הגיבה לזמרי וכתבה: "סחטיין יותם, הציוץ שלך נבזי ומקומם ביותר. הכי קל לכתוב בורות במקום להתייחס לגופו של עניין, אתה מבין היטב את ההבדל בין בן השר וגיבורי הציונות הדתית שמתגייסים מישיבות הסדר וגבוהות בעת מלחמה" הסבירה את הטענות עליהם דיברה באולפן. בהמשך הוסיפה גם את הזווית האישית: "שמעת על בן הזוג שלי שנפצע וחברו דוד מאיר ז"ל? היו הראשונים לקפוץ בלי צו 8. מצפה להתנצלות".

דדון הגיבה לזמרי בעוד הזדמנות וכתבה: "יותם יקר, אין כאן שום טענה לבני הציונות הדתית. חברים שלי, בן הזוג שלי, שעושים שירות משמעותי ונלחמים מאז השבעה באוקטובר. דובר על בן של שר, בשעת מלחמה שקיבל החלטה לא להתגייס כמו יתר הגיבורים. בוא תתעמת עם הטיעון לגופו, במקום להתייחס לרמת הידע והחוכמה של מי שפרסם אותו".