מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

קרן פלס זועמת: "למה מגיע למשפחות לחטוף עכשיו גם את זה?"

שר האוצר סמוטריץ' עורר סערה כשאמר כי החזרת החטופים הוא אינו הדבר הכי חשוב כרגע. קרן פלס: "אי אפשר לקרוא את זה. אפילו תיקנתי לפחות כאן. הלוואי והיה אפשר לתקן אחורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/24 08:26 יב באדר א'

קרן פלס זועמת: "למה מגיע למשפחות לחטוף עכשיו גם את זה?"
קרן פלס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עורר סערה ציבורית גדולה כשאמר השבוע כי החזרת החטופים הוא אינו הדבר הכי חשוב כרגע. כעת, הזמרת קרן פלס תוקפת. "אי אפשר לקרוא את זה. אפילו תיקנתי לפחות כאן. הלוואי והיה אפשר לתקן אחורה", כתבה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. עוד כתבה פלס: "בית הנבחרים, מי בחר להיחטף מביתו ולמה מגיע למשפחות שעוברות את הנורא מכל כבר חודשים לחטוף עכשיו גם את זה?".

המאבק למען החטופים

המאבק למען החטופים, צילום: Miriam Alster,Flash90

סמוטריץ': "לא אפסיק לומר את האמת"

שר האוצר סמוטריץ' הגיב הבוקר (ד') לסערה הציבורית שעורר וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "עוד בוקר שנפתח במתקפות ארסיות של התקשורת ופוליטיקאים מהשמאל נגדי ונגד הציונות הדתית. תמשיכו לתקוף אותי כמה שאתם רוצים, לא אפסיק לומר את האמת: אנחנו חייבים לנצח ולהשמיד את חמאס ורק כך נוכל בעזרת השם גם להחזיר את החטופים לחיק משפחותיהם ולשחרר מהשבי מדינה שלמה. משפחות החטופים היקרות, אין לכן מושג כמה אתן יקרות לליבי וכמה אני הולך לישון כל לילה וקם כל בוקר במחויבות עמוקה להשיב את יקיריכן. אל תתנו לגורמים אינטרסנטים ציניים להשתמש בטרגדיה הנוראה שלכן לקידום המטרות הפוליטיות שלהם".

"החזרת החטופים זה לא הדבר הכי חשוב"

כזכור, השבוע נשאל סמוטריץ' בראיון האם החזרת החטופים זה לא הדבר הכי חשוב בעיניו, וענה תשובה חד משמעית. "לא, זה לא הדבר הכי חשוב. למה לעשות תחרות? מה זה חשוב עכשיו? צריך להשמיד את חמאס. זה חשוב מאוד, אבל גם אתה מבין שאמירות 'בכל מחיר' זו בעיה. צריך להחזיר את החטופים, צריך להפעיל לחץ על חמאס", אמר.