ידין גלמן: לא רציתי להגיב אבל זה עבר את הגבול

השחקן שנפצע בקרבות בבארי הגיב לראשונה לסיפור המתחזה שהזדהה כחברו הטוב שנלחם לצידו: "זה כל כך התפשט שזה עבר את הגבול. זה שפל חדש של בן אדם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/24 12:33 ב באדר א'

ידין גלמן: לא רציתי להגיב אבל זה עבר את הגבול
ידין גלמן, צילום: Jerry Meyer

בשבוע שעבר שודרה התכנית "המתחזים" בקשת 12, וחשפה סיפור על נוכל שרימה תל אביבית צעירה. משה לוי, הנוכל המדובר, סיפר כי הוא נכח ולחם בשחרור חדר האוכל בבארי. "הוא ראה את חברים שלו מתים, אמר שלחם לצד ידין (גלמן) שהם חברים ומכירים מהיחידה המון שנים", סיפרה ניצן עצמי בתכנית, "סיפר שידין נפצע מכדור וחילץ אותו תחת אש, אמר שהוא 'חייב לו' אחרי שהוא הציל את החיים שלו". בדיעבד, הסתבר כי הכל היה שקר אחד גדול.

ידין גלמן: "זה שפל חדש של בן אדם"

עד כה גלמן בעצמו נמנע מכל התייחסות לסיפור, אך כעת הרגיש שאין לו ברירה. "לא רציתי להגיב על הסיפור של המתחזה כי זה הרגיש לי מיותר, אבל זה כל כך התפשט שזה עבר את הגבול", כתב בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו. "שימו אותי בצד - לקחת את הסיפור של חברים שלי, שנלחמו שם איתי ונלחמו אחרי שנפצעתי, לקחת את הסיפור של החברים הכי טובים שלי שהצילו לי ולעוד רבים אחרים את החיים, שעשו לי נקודת לחיצה, שהחזיקו לי איברים במקום, שראו את חבר שלהם ממריא ולא ידעו אם הוא יחזור - זה שפל חדש של בן אדם".