בר רפאלי מופתעת: אמא, לא שואלים שאלות כאלה

הדוגמנית הבינלאומית ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, ובין השאלות על ההזרקות בפנים והסדרה בכיכובה היא נתקלה בשאלה משעשעת מאמא ציפי

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 11:05 יא בשבט התשפד

בר רפאלי מופתעת: אמא, לא שואלים שאלות כאלה
בר רפאלי, צילום: Hadas Parush, פלאש 90

הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי החליטה לפתוח את השבוע עם פעילות שאלות ותשובות ל-3.8 מיליון עוקביה באינסטגרם. השאלה הראשונה שקיבלה הייתה מתי תעלה עונה חדשה ל"רפאליס", סדרת הדוקו בכיכובה, והיא השיבה: "צולמה כבר והיא ואו", הבטיחה, "אני מניחה שמחכים לזמן הנכון לעלות".

אמא של בר רפאלי: "את מי את אוהבת יותר, אותי או את אבא?"

בהמשך, הופתעה הדוגמנית לקבל שאלה משעשעת, וחשפה בדרך את זהות השואלת - אמא ציפי: "את מי את אוהבת יותר, אותי או את אבא?", שאלה העוקבת, ורפאלי השיבה בשעשוע: "אמא, לא שואלים שאלות כאלו!".

אחת העוקבות התעניינה האם הדוגמנית עשתה הזרקות בפנים, וזו הודתה ללא בושה: "ברור, אבל מפקידה את הפנים שלי רק בידיים של ענבל ולידיה". עוקב אחר שאל את הדוגמנית מה העצה הכי טובה שהיא קיבלה בחיים, ורפאלי השיבה עם ציטוט באנגלית של אוסקר ויילד, שפירושו: "לחיות זה הדבר הכי נדיר בעולם. רוב האנשים פשוט קיימים".

"את מפחדת לטוס?", נשאלה הדוגמנית, והודתה: "אף פעם לא פחדתי לטוס, עד שנהייתי אמא", כתבה על גבי תמונה מחופשה מרעננת בחו"ל, "אבל תראו, זה שווה את זה".