ירידות על בעלה ורומן עם דניאל הגרי: גיא הוכמן מצחיק אבל אשתו גונבת את ההצגה

גיא הוכמן הוא אחד הכוכבים הגדולים של המלחמה וקומיקאי קורע מצחוק, אבל מאחוריו עומדת אישה מצחיקה לא פחות. הגיע הזמן שתכירו את אביה הוכמן, אשת קומיקאי שנונה שמאוהבת בדניאל הגרי

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 04/01/24 14:46 כג בטבת התשפד

ירידות על בעלה ורומן עם דניאל הגרי: גיא הוכמן מצחיק אבל אשתו גונבת את ההצגה
גיא הוכמן ואשתו אביה, צילום: פרטי

אם גם אתם התאהבתם בגיא הוכמן במהלך המלחמה, או הרבה קודם, הגיע הזמן לעבור לשלב הבא. הוכמן מצחיק, שנון, מרים את האווירה וחסר מעצורים, אך מאחורי קצין החיוך הראשי של צה"ל עומדת אשתו - ואתם חייבים להכיר אותה. אביה הוכמן, אמא לשניים ואשתו של הקומיקאי האהוב, היא אושיית רשת בהתהוות. עם 22 אלף עוקבים הוכמן הבת היא אחד הדברים הכי טובים באינסטגרם.

"הבן אדם גאון, עשה את עסקת חייו כשהתחתן איתי"

רק היום שיתפה האושייה את אחד הסרטונים המוצלחים של בעלה וכתבה: "הבן אדם גאון", ואז הוסיפה למטה, "בעיקר כי עשה את עסקת חייו כשהתחתן איתי, אבל גם כי הוא מכניס לחמאס את האצבע עמוק בתוך העין". חוץ מעקיצות בלתי פוסקות על הקומיקאי (והצצות למאחורי הקלעים של האיש שרץ בין בסיסי צה"ל) הוכמן מציעה טיפים להורות, סרטונים מתוקים של הילדים ורומן דמיוני עם דניאל הגרי.

פואטרי אהבה לדניאל הגרי

כמעט מדי ערב, עם הצהרתו של הגרי, הוכמן מתארגנת ומתאפרת ומספקת סטוריז קורעים מצחוק (כמו לדוגמה: "גלנט, ראית שבנות ישראל מאוהבות בדו"צ אז התלבשת לו על השעה?"). באחת הפעמים היא לקחה את זה צעד קדימה, והקדישה לדובר צה"ל פואטרי אהבה. ללא ספק, הוכמן הוא לא רק קומיקאי נפלא, הוא גם בחר טוב.