מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

תוך כדי הצגה בהבימה: זו המחווה המרגשת של איתי לוי לחטופים

הזמר והשחקן איתי לוי, שמגלם את הדמות הראשית קזבלן בהצגה בתיאטרון הבימה בימים אלו עלה להשתחוות לקהל בתום ההצגה עם חולצה של מטה המשפחות של החטופים עליה נכתב: "תחזירו אותם הביתה עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 23:32 ה בטבת התשפד

תוך כדי הצגה בהבימה: זו המחווה המרגשת של איתי לוי לחטופים
צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

הזמר והשחקן איתי לוי, בימים אלו מגלם את דמותו של קזבלן במחזמר המצליח בתיאטרון הבימה החליט לתרום את חלקו במאבק למען שחרור החטופים ועלה לבמה בסוף המחזה הערב (א') עם חולצה שקוראת להחזרתם הביתה.

אחרי שלא הופיע עם המחזמר מאז פרוץ המלחמה. במערכה האחרונה עלה איתי לבמה כשלבש חולצה הקוראת להשבת החטופים עם הכיתוב- BRING THEM HOME NOW. בנוסף, ובעודו שר את "לחיי העם הזה" חשף איתי את הדיסקית אשר עונד על צווארו עם הכיתוב "הלב שלי שבוע בעזה".

צפו: המחווה המרגשת בתיאטרון הלאומי

נזכיר כי אמש (ש') במהלך הלחימה בשג׳עייה, כוח צה"ל זיהה בשוגג שלושה חטופים ישראלים כאיום. כתוצאה מכך הכוח ירה לעברם והם נהרגו. במהלך סריקה ובדיקה של מרחב האירוע עלה חשד לגבי זהות ההרוגים. הגופות נלקחו לבדיקה בשטח ישראל ולאחריה התברר כי מדובר בשלושה חטופים ישראלים. גופותיהם נבדקו ב"מרכז הצבי" שבמחנה שורה, שם זוהו החטופים: יותם חיים ז"ל - נחטף מכפר עזה. סאמר טאללקה ז"ל - נחטף מניר עם. אלון שמריז ז"ל - נחטף מכפר עזה.