מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

לא ציפינו: זה מה שיאיר נתניהו עושה ימים ספורים אחרי החזרה ארצה

אחרי הביקורת הציבורית על שהותו בחו"ל בזמן מלחמה, בנו של ראש הממשלה שב לארץ והספיק להצטלם במעיל כתום כשהוא משמש כמוקדן באיחוד הצלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/23 23:47 טו בכסלו התשפד

לא ציפינו: זה מה שיאיר נתניהו עושה ימים ספורים אחרי החזרה ארצה
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

מאז החלה המלחמה, נשמעות טענות כלפי יאיר נתניהו על כך שאינו לוקח חלק במאמץ המלחמתי. בניסיון לשקם את הדימוי השלילי, בנו של ראש הממשלה, נצפה היום (ג') במוקד איחוד הצלה כשהוא מתנדב במוקד הטלפוני של ארגון החירום ועונה לשיחות טלפון. נתניהו הצטייד מראש להתנדבות המצולמת והגיע חבוש במעיל כתום, הצבע המזוהה עם ארגון "איחוד הצלה".

יאיר נתניהו באיחוד הצלה

יאיר נתניהו באיחוד הצלה צילום: איציק אוחנה 'כיכר השבת' ו'הרבנית של האינסטגרם'

כזכור, בסוף השבוע העלה יאיר סטורי לאינסטגרם בו כתב "אין כמו בארץ" על רקע שלט בו נכתב "ביחד ננצח" ובכך עדכן את עוקביו שהוא נמצא בישראל, אחרי שמונה חודשים בהם שהה בחו"ל, בעיקר בארצות הברית. במסיבת עיתונאים לפני מספר שבועות נשאל נתניהו, במהלך שתואם מראש עם לשכתו, כיצד תרמו בניו למאמץ המלחמתי. ראש הממשלה אז השיב כי בנו יאיר עסוק בהתרמה והסברה ישראלית בחו"ל.

"איפה הבן של ראש הממשלה?"

כזכור, בחודש שעבר מספר חיילי מילואים התראיינו ל"טיימס" הבריטי והביעו ביקורת חריפה על התנהלותו של יאיר נתניהו. "יאיר נהנה מהחיים שלו במיאמי ביץ' בזמן שאני בחזית", אמר ל"טיימס" אחד החיילים. חייל נוסף המשרת בגבול עזה, אמר לעיתון הבריטי: "טסתי חזרה מהמדינות שבהן יש לי עבודה, חיים, משפחתי. אין סיכוי שאוכל להישאר שם ולנטוש את המדינה שלי, את עמי, בזמן קריטי זה. איפה הבן של ראש הממשלה? למה הוא לא בישראל?"