איך קובי אריאלי אכל קינוח חלבי אחרי ארוחה בשרית? ההסבר של חיים לוינסון

צמד העיתונאים חיים לוינסון וקובי אריאלי לוקחים חלק בריאליטי הבישול של קשת, ועיתונאי הארץ נזעק להגן על שמירת הכשרות של חברו, אך לא פספס הזדמנות לעקוץ. אריאלי הכחיש: "בירכתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/23 11:39 כ באלול התשפג

איך קובי אריאלי אכל קינוח חלבי אחרי ארוחה בשרית? ההסבר של חיים לוינסון
חיים לוינסון וקובי אריאלי בתוכנית , צילום: צילומסך קשת 12

תוכנית האוכל החדשה של קשת 12 נפתחה השבוע בסערה, זאת לאחר שהמשתתפת מעיין אדם בחרה להניק את בתה סביב השולחן ועוררה תגובות שונות. משתתף נוסף בתוכנית, העיתונאי חיים לוינסון, הציג מיני סערה נוספת, שקשורה דווקא לעיתונאי קובי אריאלי, שגם הוא לוקח חלק בתוכנית.

שומרי הכשרות בריאליטי קיבלו גרסה פרווה של הקינוח

"דברים שלא חשבתי שאנשים אי פעם יטרידו אותי בהם", כתב לוינסון בחשבון הטוויטר שלו בחצי הומור. "איך קובי אריאלי אכל קינוח חלבי אחרי ארוחה בשרית", כך אמר והתייחס לתפריט שהוגש לשולחן, כאשר לאחר הארוחה הבשרית הסועדים קיבלו קינוח חלבי. לוינסון הסביר לכל "משטרות הדת של קובי", כי שומרי הכשרות בריאליטי קיבלו גרסה פרווה של הקינוח. "קובי קיבל במקום גבינה משהו מוקצף במרקם של מזרון, ככה שאפשר להיות רגועים". עיתונאי הארץ לא ויתר על ההזדמנות לעקיצה חיננית, "מה שכן, הוא לא בירך ברכת המזון".

"בדיוק היית עסוק בלרדת שם על כולם במקום להתחנף"

בן זוגו לתוכנית, איש התקשורת קובי אריאלי, מיהר לאחר מכן לפרסם הבהרה מתובלת בעקיצה. "תודה על ההבהרה. בירכתי, בירכתי. כנראה לא שמת לב כי בדיוק היית עסוק בלרדת שם על כולם במקום להתחנף ולהשיג לנו נקודות".

ברכת המזון