המתמודד החרדי באח הגדול ביקש מהדיירת להתחשב: בלי בגדי ים

ההחלטה של הנער החרדי יענקי גולדהבר להיכנס אל בית האח הגדול מביאה איתה לא מעט קשיים, מה שהביא את יענקי לבקש מהדיירת שי בקשה אישית

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/23 12:13 טו באב התשפג

המתמודד החרדי באח הגדול ביקש מהדיירת להתחשב: בלי בגדי ים
יענקי גולדהבר, צילום: רשת 13

יענקי גולדהבר עשה היסטוריה כשהפך לנער החרדי הראשון שמתמודד בבית האח הגדול, אבל הכניסה שלו לבית עם אנשים שונים ממנו מביאה גם מתחים. השבוע נתקל יענקי בדיירת שי עופרי כשהיא לבושה בבגד ים, מה שגרם לו לבקש בקשה אישית.

יענקי גולדהבר, האח הגדול

יענקי גולדהבר, האח הגדול צילום: רן יחזקאל

הנער החרדי פנה לשי שלבשה בגד ים ואמר לה: "שי אני יכול לבקש משהו? הדבר היחיד שאני מבקש באמת אם אפשר לכבד אותי עם בגדי הים, לא עכשיו ספיציפית אלא בבית, זה יכבד אותי". שי הגיבה: "סליחה, לא ידעתי שאתה פה".

הדייר החרדי באח הגדול התרגש: בחורה שאני מחבב

כדי להפתיע את יענקי, הדייר החרדי באח הגדול שמצליח לכבוש את לבבות הצופים, הכניס האח הגדול את הזמרת אודיה. יענקי העיד על עצמו בעבר שהוא מחובר לאודיה, זמרת המקיימת אורח חיים מסורתי ומקורבת מאוד לדת, וכעת התקשה להישאר אדיש מולה. במהלך ביקורה אודיה חיזקה את יענקי והודתה לו על כך שעושה קידוש השם בטלוויזיה.

דבריה של אודיה הצליחו לרגש את יענקי, ובשיחה אישית בחדר האח הוא הסביר למה נגעו בו במיוחד. "אילו מילים היא אמרה, מחזקות מאוד", הודה, "כשבחורה שאני מאוד מחבב בשירה שלה ובמילים שיוצאות לה מהפה אומרת לי את זה, זה מאוד מחזק אותי".