העיתונאית הבכירה רומנטית: הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי

יונה לייבזון, שליחת חברת החדשות לניו יורק, חגגה יום נישואין ראשון ובירכה את בן זוגה: "שנמשיך בהרפתקאות, גם אם זה כולל קקי גב ותינוק מג'וטלג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/23 22:41 כח בסיון התשפג

העיתונאית הבכירה רומנטית: הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי
יונה לייבזון, הביאה את התינוק, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

לפני כחצי שנה יונה לייבזון, הכתבת הבכירה של ערוץ 12, ילדה בן ראשון. היום היא חגגה יום נישואין עם בן זוגה רועי הררי וכתבה לו ברכה מרגשת באינסטגרם.

"זכיתי. שנמשיך בהרפתקאות"

"יום נישואין שמח. כל יום אומרת תודה על הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי. זכיתי. שנמשיך בהרפתקאות, גם אם זה כולל קקי גב ותינוק מג'וטלג", כתבה לייבזון הנרגשת. נזכיר כי הזוג בחר לבנם של השם עמנואל.

לפני חמישה חודשים קיבלנו בשורה משמחת מהעיתונאית יונה לייבזון, שמשמשת כשליחת חברת החדשות לניו יורק, כי בן בכור נולד לעיתונאית ולבן זוגה רועי הררי שזכה לשם התנ"כי המהמם - עמנואל. לייבזון שנולדה בליטא ועלתה עם משפחתה לישראל ב-1990, התחילה את דרכה העיתונאית בגלי צה"ל שם הייתה ראש הדסק לענייני כלכלה. ב-2015 הצטרפה לייבזון למערכת חדשות 12 ככתבת לענייני רווחה וכלכלה וב-2019 עברה להיות כתבת חברת החדשות בארצות הברית, תפקיד אותו היא עושה עד היום.

הכתבת הביאה את התינוק - המגיש הוותיק נמס

לייבזון משמת כשליחת חברת החדשות לניו יורק, ובחופשה קצרה בארץ היא הגיעה עם עמנואל לאולפן החדשות שם הוא פגש את המגיש הוותיק עודד בן עמי. בתמונה שפרסמה לייבזון ברשתות החברתיות, נראה בן עמי מגיב בחיוך רחב לביקור של התינוק באולפן החדשות. לייבזון עצמה סיכמה את החוויה וכתבה באינסטגרם: "כשעוגיה פגש עוגיה". כתבת הערוץ המקביל, נריה קראוס, הגיבה ללייבזון: "אוי זה מתוק".