בהשתתפות השר מש"ס והרב אליקים לבנון: נבחר יו"ר מועצה דתית בשומרון

הרב איתי בר-ניצן מאיתמר הוא יושב ראש המועצה הדתית החדש בשומרון | בר-ניצן שוחרר לאחרונה מהרבנות הצבאית בדרגת סגן-אלוף ושימש בין היתר כרב זרוע היבשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/23 22:26 כה באייר התשפג

בהשתתפות השר מש"ס והרב אליקים לבנון: נבחר יו"ר מועצה דתית בשומרון
הרב איתי בר ניצן, הערב, צילום: ללא

מינויים במועצות הדתיות: הערב (ג') נבחר הרב איתי בר-ניצן, תושב איתמר בן 46, לתפקיד יו"ר המועצה הדתית בשומרון. הטקס התקיים בנוכחות שר הדתות מיכאל מלכיאלי, רב השומרון הרב אליקים לבנון ויו"ר המועצה יוסי דגן.

צילום: ללא

בר-ניצן שוחרר לאחרונה מהרבנות הצבאית בדרגת סגן-אלוף ושימש בין היתר כרב זרוע היבשה וכראש ענף זיהוי וקבורה. בנוסף, היום (ג') מונו גדליהו בן שמעון מונה ליו"ר המועצה הדתית רמת גן ונתנאל אלפלס מונה ליו"ר המועצה הדתית בכרמיאל.

בהמלצת מורנו ורבנו הרב אליקים לבנון  רב השומרון, אנחנו בוחרים עכשיו מבין האפשרויות את סגן אלוף במילואים הרב איתי בר ניצן שהוא אדם עניו, מנהל בחסד ועובד בשותפות וביראת שמיים, אני סמוך ובטוח שיחד נחזק בעזרת השם גם בבניין הקודש וגם במעשה של הקודש והתורה בשומרון.

הרב אליקים לבנון רב השומרון בירך: "בשעה טובה מגיעים לרגע הזה, המשמח הזה, והמועצה האזורית שומרון היא דוגמא ומודל שבו עובדים ביחד בצורה מלאה מושלמת, בהבנה מלאה, מתוך דרכה של תורה יחד עם הרבנים ואנשי המעשה, בלי שום פוליטיקה והכל באמון מלא, זה מודל טוב שמביא את התוצאות הטובות ביותר לבניין השומרון".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית, הסביר: "האסטרטגיה של העבודה בשומרון, היא שהרבנים מתווים את הכיוון ואנשי המעשה פועלים כדי להגשים אותו. אנחנו מאמינים שהכל נובע מתוך תורה, מתוך הערכים הנצחיים שלנו וצורת העבודה האסטרטגית בשומרון היא ביחד, בשותפות אמת, בטוחה ביחד בלי בלי שום פוליטיקה בתוך בשותפות אמת, בחשיבה משותפת ומתוך זה הקדוש ברוך הוא שולח ברכה והצלחה והשומרון נבנה הכי הרבה במדינת ישראל".