מהרחבה למטבח: הרקדנית המפורסמת תשתתף בריאליטי הבישול

אנה ארונוב ובעלה אייל אלגבי ישתתפו בעונה הרביעית של ראליטי האוכל של קשת 12 "המטבח המנצח VIP" | בעונה הקודמת זכו יגאל גואטה ובתו שמחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/23 13:21 כט בניסן התשפג

מהרחבה למטבח: הרקדנית המפורסמת תשתתף בריאליטי הבישול
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

אנה ארונוב ובעלה אייל אלגבי ישתתפו בעונה החדשה של ריאליטי הבישול "המטבח המנצח VIP". ארונוב היא רקדנית ואושיית רשת מפורסמת,  והיא הכירה את בעלה בתכנית "לאהוב את אנה" בכיכובה.

עונה רביעית

התכנית נקראת "MKR המטבח המנצח", תכנית ריאלטי ישראלית שעוסקת בבישול, ומהווה גרסה מקומית לתוכנית אוסטרלית, הפעם עם עונת VIP. השופטים והמנחים בתוכנית - השף והמסעדן חיים כהן והמסעדנית ואשת העסקים רותי ברודו, יפגשו מספר זוגות מפורסמים.

צילום: קשת 12

בעונת ה-VIP הראשונה זכו אורלי זילברשץ ואלישע בנאי, עונת ה-VIP השנייה זכו ריקי גל וירדן שוהם ובעונת ה-VIP השלישית זכו יגאל ושמחה גואטה. כאמור, ארונוב ובעלה ישתתפו בעונה הרביעית של התכנית.

המרק שניצח לחבר הכנסת לשעבר מש"ס את תוכנית הריאליטי

למנת הגמר הכינו הצמד גואטה מרק חריירה מסורתי עליו נתנו השופטים את הניצחון "צלחת יפה ונכונה אבל רציתי לראות יותר דגים, נתחים גדולים יותר, אולי עוד טיפה לימון שיאזן את הכמון. אבל, אהבתי את הטעם והמרקם נהדר וסמיך. המרק מאוד טעים, ממש נהניתי ממנו". אמר חיים כהן.

בת זוגו להגשת התוכנית, רותי ברודו אמרה: "הייתם צריכים לפרק את הדג ולא לחתוך אותו, אבל הייתה מנה מוצלחת וטעימה כמו שחרירה צריך להיות, משי. אהבתי מאוד". בסופו של דבר, כאמור הניצחון שייך ליגאל ושמחה גואטה.