הלילה בו הכוכבים הגדולים הגיעו לירושלים

נועה קירל, אושר כהן ואודיה הגיעו לירושלים והעניקו הופעה מיוחדת לתושבי הבירה, אחרי חוויה של נסיעה בפקקים להופעות במרכז הארץ - זאת הייתה פתיחה נהדרת לקיץ מרענן

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/23 16:10 כה בניסן התשפג

הלילה בו הכוכבים הגדולים הגיעו לירושלים
מתוך המופע, צילום: חברת אריאל

זה לא קורה כמעט בכלל, אבל בערב אחד, עלו על במה אחת, שלושה מהצעירים הכי מוכשרים בתעשיית המוזיקה הישראלית. נועה קירל, אודיה אזולאי ואושר כהן. ולא, זה לא קרה בקיסריה או בפארק הירקון אלא בירושלים. 

לפני חצי שנה נסעתי להופעה של אודיה בקיסריה, ההופעה הייתה נהדרת, אבל הדרך לשם, עבורי שמתגורר קרוב לירושלים הייתה סיוט. אבל בשבוע שעבר, אני ושאר תושבי ירושלים והסביבה קיבלו הזדמנות להופעה של אודיה, במרחק 20 דקות מהבית. 

בהתחלה אודיה ביצעה את הלהיטים שלה וריגשה עם תפילה לרפואת הפצועים, אחרי עלה אושר כהן שהקפיץ את הקהל דקות ארוכות ואחריהם עלתה נועה קירל, שהופיעה עם מלא כישרון כפי שרק היא יודעת. הערב נגמר עם דואטים של השלושה ביחד ויום הולדת מפתיע לנועה קירל. חגיגה. 

ההפקה היתה ביוזמת ובהוהלת עיריית ירושלים והחברה העירונית 'אריאל' וזאת כחלק מאירוח המופעים של מיטב האומנים המובילים בבירה, לאורך כל השנה, אריאל מקדמת ומפתחת עבור עריית ירושלים את תחומי התרבות, החברה והספורט בירושלים ומפיקה אירועים לאומיים ובינלאומיים רבים, ועל פי מה שאמרו לנו עובדים בחברה, ההופעה המיוחדת הייתה רק סיפתח לקיץ חם ועמוס במופעים. 

הכותב היה אורח של החברה