הסודות של אודי כגן נחשפים: "16 שעות נסיעה ביום"

כמה מצלמות יש ברכב? איפה נמצאת הבמאית? וכמה שעות נוהג אודי כגן בכל יום? בסרטון באינסטגרם, תאגיד השידור מגלה לצופים את הסודות שעומדים מאחורי התכנית קארפול קריוקי

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/23 19:14 ל בשבט התשפג

הסודות של אודי כגן נחשפים: "16 שעות נסיעה ביום"
אודי כגן קארפול קריוקי, צילום: באדיבות כאן 11

מאחורי הקלעים של קארפול קריוקי: תכנית הבידור המוזיקלית של תאגיד השידור, אותה מנחה הקומיקאי אודי כגן, מופיעה על המסך שלנו כבר שלוש עונות. בכל פרק של התכנית, כגן מארח זמר ישראלי אחר ותוך כדי נסיעה הם שרים, מדברים, וצוחקים על הכל.

זה ההפך הגמור מפשוט

לכאורה הפורמט נראה פשוט: אודי כגן, זמר או זמרת מוכרים ואוטו, מסתבר, שזה ההפך הגמור מפשוט. תאגיד השידור פרסם היום (ג') סרטון באינסטגרם, בו נחשפים מאחורי הקלעים של התכנית המצליחה. הצוות הגדול שסובב את כגן בצילומים, נמצא בשיירת רכבים שנוסעת איתו לכל מקום ומלווה את המעטפת של הצילומים.

אודי כגן קארפול קריוקי

אודי כגן קארפול קריוקי צילום: באדיבות כאן 11

סביב כגן יש צוות שעובד נון-סטופ

כדי לצלם את התכנית נדרשו שבעה ימי צילום, בהם אודי נהג במשך שש עשרה שעות ארוכות. אמנם כגן והמרואיינים שלו מצולמים לבד ברכב, אבל שלא תטעו: סביבם יש צוות שעובד נון-סטופ. הבמאית והמפיקה של התכנית יושבות בחדר בקרה מיוחד, בוואן שנוסע לצד הרכב של אודי, ומסביב לרכב שיירה של ארבעה רכבים שמלווים אותו. וכמובן שהרכב עצמו מרושת במצלמות, בין שתים עשרה לשש עשרה בכל פרק.