נסיך אמיתי: הבן הקטן של קייט מידלטון הצחיק את הקהל

את בני משפחת המלוכה ובייחוד את יורש העצר וויליאם ורעייתו קייט מידלטון אנחנו רגילים לראות הכי רשמיים שיש, אבל בנם בן ה-4 כך נראה פחות בקיא בנימוסים הבריטיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/22 18:34 ג בטבת התשפג

נסיך אמיתי: הבן הקטן של קייט מידלטון הצחיק את הקהל
משפחת המלוכה, צילום: shutterstock

איפה הנימוס הבריטי: בדרך כלל כשאנחנו מזכירים את קייט מידלטון ומשפחת המלוכה, מוזכרים שם הרשמיות והטקטסיות שנוהגים במשפחת המלוכה הבריטית. אבל נראה שהכללים הנוקשים אינם חלים על הנסיך לואי בן ה-4.

צפו בתקרית המשעשעת של הנסיך לואי:

במהלך אירוע בו לקחו חלק בני משפחת יורש העצר, הנסיך וויליאם, קייט ושלושת ילדיהם, היו עסוקים המלך לעתיד ורעייתו בלחיצות ידיים לקהל הרב שהגיע לראות אותם מחוץ לאחת הכנסיות במדינה. אבל בעוד הילדים הגדולים של בני הזוג התנהגו בדיוק על פי כללי הטקס, הילד הקטן, לואיס נהג בשובבות ילדותית שובת לב. 

משפחת המלוכה

משפחת המלוכה צילום: shutterstock

הקהל אהב את המחווה של לואי

לואי הקטן, היה עם אימו קצת מאחורי האב ושני אחריו הגדולים, ואז כשאימו לא שמה לב, הוא עזב את ידה ורץ לאחותו הגדולה תוך שהוא מעניק לה זר פרחים וצועק את שמה. הקהל הרב שהתאסף סביב אהב מאוד את המחווה והריע לנסיך הצעיר. 

הפעם בלבוש עממי, משפחת המלוכה

הפעם בלבוש עממי, משפחת המלוכה צילום: shutterstock

עבור הנסיך לואי זה לא הפעם הראשונה בה הוא נוהג בשובבות. לפני מספר שנים, בעת שכל המשפחה סבבה את המלכה באחת החגיגות במרפסת המלכותית הרשמית, לקח לואי את תשומת הלב של כולם כשהחל לעשות פרצופים לצלמים הרבים שצילמו את המלכה.