קארין קליינברג חושפת את הסגולה שהביאה לה תינוק: "לא אחת של סגולות"

אושיית הרשת הסרוגה שיתפה את העוקבות בסגולת הפתק בחנוכייה, סגולה שעזרה לה להביא תינוק לעולם: "מתרגשת מהנס המטורף שקרה לי. זכיתי ללדת בידיים מלאות תינוק בריא, שלם, חי, נושם ובועט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/22 20:25 ל בכסלו התשפג

קארין קליינברג חושפת את הסגולה שהביאה לה תינוק: "לא אחת של סגולות"
קארין קליינברג, צילום: ללא

הרבה סגולות ומנהגים נקשרו בחג החנוכה, חג האורות. אחת הסגולות היא סגולת נר שמיני של חנוכה - סגולה בה תוכלו לבקש את הדברים שהכי חשובים לכם, ואם אתם באמת מאמינים - זה יתגשם. קארין קליינברג, כוכבת הרשת הסרוגה, שיתפה בפתק שלה ובנס הפרטי שעזר לה עם תהליך הבאת בנה לעולם.

"גם ככה אני תמיד מדברת עם בורא עולם, אז להפוך את תפילת ליבי על פתק - מה אכפת לי?"

"7 חודשים של אור קטן-גדול. לפני שנתיים, בשנת 2020, אני שומעת על סגולת הפתק בחנוכיה. אני לא אחת של סגולות כמו שאתן כבר יודעות, אבל לזאת התחברתי. אני גם ככה תמיד מדברת עם בורא עולם אז להפוך את תפילת ליבי על פתק - מה אכפת לי?!? אז ישבנו וכתבנו. ביקשתי מבורא עולם שיגשים את משאלת ליבי הגדולה להיקלט להריון תקין, בריא, מוצלח", היא מספרת.

חנוכה

נר שמיני של חנוכה | צילום: shutterstock

"בחנוכה 2021 נר ראשון, אני פותחת את הפתק שלי כשאני נמצאת בחודש רביעי עם הריון תקין ובריא ברוך השם. חנוכה 2022 נר ראשון, אני פותחת שוב את הפתק שלי ומתרגשת מהנס המטורף שקרה לי. זכיתי ללדת בידיים מלאות תינוק בריא, שלם, חי, נושם ובועט, זכינו להפוך לאמא ואבא", היא המשיכה בהתרגשות.

"תודה על הניסים והנפלאות, תודה על הגשמת חלומות"

"אתן קולטות את הנס המטורף הזה? אנשים לא מבינים שכשאישה נכנסת ללדת היא לא יודעת איך היא תצא. היא בוחרת לסכן את חייה כדי להביא חיים לעולם. תודה בורא עולם שבחרת בנו הנשים למשימה הזאת. מה רבו מעשיך השם. תודה על הניסים והנפלאות, תודה על הגשמת חלומות, תודה על כל מה שאתה עושה עבורנו. 7 חודשים שהנס שלנו גדל ובועט במלא שמחה ואהבה".