והרי החדשות החשובות: הכתב הכי עסוק החודש - התארס

רועי קייס, הפרשן לענייני העולם הערבי בתאגיד השידור רק חזר מקטאר לאחר שסיקר את המונדיאל, היום הוא הודיע לעוקביו על אירוסיו לבחירת ליבו

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/22 23:02 כח בכסלו התשפג

והרי החדשות החשובות: הכתב הכי עסוק החודש - התארס
עיתונאי, צילום: Gili Yaari/Flash90

סימן טוב ומזל טוב: העיתונאי והפרשן של תאגיד השידור הציבורי לענייני העולם הערבי, רועי קיס התארס עם בחירת ליבו. עבור קייס, היה זה אחד החודשים היותר עמוסים בקריירה שלו, לאחר לרק חזר מסיקור המונדיאל בקטאר. בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות פרסם קייס את תמונתו יחד עם ארוסתו וכתב: "והרי החדשות החשובות ביותר לשנת 2022". 

הרגע המרגש של רועי קייס:

הפנים האחרות של קטאר

במהלך החודש שהיה בקטאר, הביא קייס לצופים בבית את הזווית האחרת של המונדיאל כשחשף את הפנים של המקומיים הקטארים. כמו רבים אחרים בתקשורת הישראלית חטף גם קייס לאורך שהותו שם קריאות גנאי לאחר שנחשף כישראלי, אך קייס הצליח להביא גם קולות אחרים שהסבירו פנים לכתב הישראלי.

לאחר שסיים את השירות הצבאי ב-2009, הצטרף קייס ל-ynet, שם שימש כקשב כללי וקשב לענייני העולם הערבי. באותה שנה החל ללמוד בבית הספר לעיתונאות ולתקשורת כותרת, הנמצא כיום בקמפוס של אוניברסיטת תל אביב ובמקביל היה סטודנט להיסטוריה של המזרח התיכון באותה האוניברסיטה בין השנים 2009 ל-2012. בתחילת 2012 מונה לכתב לענייני העולם הערבי ב-ynet, במקום רועי נחמיאס. ב-2017 עבר קייס לדסק לענייני ערבים בערוץ כאן 11.