נסרין קדרי הולכת עד הסוף: "הילד שלי יגדל כיהודי וילך לצבא"

הזמרת נסרין קדרי, שהתגיירה לפני ארבע שנים מדברת על תהליך הגיור שעברה וגם על הילד שלה ועל התוכניות לעתיד: "אלמד אותו דרך תורה ומסורת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/22 11:31 כג באלול התשפב

נסרין קדרי הולכת עד הסוף: "הילד שלי יגדל כיהודי וילך לצבא"
נסרין קדרי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

נסרין קדרי היא אחת הזמרות המצליחות בישראל, בטח במוסיקה הים תיכונית, שמושמעת רבות בתחנות הרדיו הישראליות. הזמרת, שפרצה לתודעה בתוכנית ריאליטי, החלה בתהליך גיור אותו סיימה לפני מספר שנים ואף שינתה את שמה ל-ברכה. בראיון ל-YNET סיפרה קדרי על תהליך הגיור, משיכתה ליהדות וגם הסבירה איך היא מתכננת לגדל את ילדיה.

תפילות בבית הכנסת ותהילים

"כבר 4 שנים שאני יהודייה, ברוך השם". אומרת קדרי ומוסיפה על הדרך שעברה בדרך לגיור: "חיפשתי תמיד להשלים את החתיכה בפאזל שהייתה חסרה לי. שאלתי את עצמי מי אני ומה אני. תמיד אהבתי לשמוע את התפילות בבית הכנסת ולקרוא תהלים"

"הוא ילך לצבא"

על גידול הילד שלה ברקע הגיור ומשפחתה מספרת הזמרת: "הילד שלי יגדל כיהודי. אני אלמד אותו דרך תורה ומסורת" וסיפרה את תוכניותיה גם בנוגע לגיוס הילד:  "הוא גם ילך לצבא. מצד שני, הוא ישמע את הסיפור שלי ויהיה גאה בשורשים של אמא שלו. הוא ידע שיש לו סבתא ערבייה וסבתא יהודייה וזה בסדר גמור"

קדרי סיפרה בעבר על קרבתה לקדוש ברוך הוא

בעבר סיפרה קדרי על הליך הגיור, והסבירה את הסיבה בגינה התגיירה לאחר שעלו טענות כלפיה שהתגיירה כדי להתחבב על הקהל בישראל. קדרי הגיבה אז, שמדובר בסיפור שאנשים בנו בשביל עצמם, וכי היא לא התגיירה בשביל בן זוג או מכל סיבה אחרת, אלא התגיירה מתוך אמונה חזקה מאוד. כמו כן העידה על עצמה שהיא מאוד מאוד קרובה לקדוש ברוך הוא.