תנועת רגבים מתחדשת וממנה דוברת חדשה

תמר סיקוראל התמנתה לדוברת החדשה של תנועת רגבים, ותחליף את אברהם בנימין שינהל את אגף המדיניות והמחקר של התנועה: "לא יכולתי להמשיך במסלול המקצועי שלי ולראות את הארץ הולכת ונעלמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/22 09:47 כה באב התשפב

תנועת רגבים מתחדשת וממנה דוברת חדשה
תמר סיקוראל, צילום: תנועת רגבים

תמר סיקוראל תושבת קרית ארבע, תחל להוביל את מערך הדוברות וההסברה של תנועת רגבים, העוסקת בשמירת אדמות המדינה ובקידום מדיניות קרקע ציונית. סיקוראל בת ה-34 מגיעה לרגבים מתחום העבודה הקהילתית והיזמות ורצה מרתונים בשעות הפנאי. עד לאחרונה ניהלה את מרכז החוסן בהר חברון ואת הגרעין המשימתי בקרית ארבע וכן עסקה בהדרכה ופיתוח תוכן בתחומי החוסן והקהילה.

"בטוח שתמר תעשה עבודה מצוינת"

סיקוראל אמרה כי "כמו רבים, לא יכולתי להמשיך במסלול המקצועי שלי ולראות את הארץ הולכת ונעלמת. שמחה על הזכות להצטרף לצוות המצוין ברגבים ולקחת חלק בעשיה הציונית".

אברהם בנימין, שפיתח וניהל את מחלקת הדוברות וההסברה ברגבים בשנים האחרונות יעבור לתפקידו החדש כמנהל אגף המדיניות בתנועה ויפעל במישור הפרלמנטרי והמחקרי. בנימין הוביל את הקמפיינים של רגבים בתחום אבדן המשילות בנגב, ההשתלטות הפלסטינית על שטחי יהודה ושומרון, והטמיע מושגים כמו "המערכה על שטחי C" ו"בדואיסטן" שכיום שגורים בפי כל. 

"העבודה היומיומית ברגבים לשמירת אדמות המדינה בהחלט מזכירה ריצת מרתון, ולכן אני בטוח שתמר תעשה עבודה מצוינת במשימה הלאומית והחשובה הזו", אמר בנימין.