דוכסית עם נשק? קייט מידלטון עולה על מדים

גירל פאוור: לכבוד "יום הכוחות המזויינים" הרשמי של צבא בריטניה, שיתפה הדוכסית מקיימברידג' תמונות מהביקור שלה באקדמיית ההדרכה של פירברייט, בהם היא נראית על מדים של הצבא עם נשק

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 26/06/22 19:43 כז בסיון התשפב

דוכסית עם נשק? קייט מידלטון עולה על מדים
קייט מידלטון, צילום: shutterstock


 

הדוכסית מקיימרידג' ממשיכה לתחזק באדיקות את התדמית של אהובת הקהל כאשר היא מעלה היום פוסט לחשבון האינסטגרם המלכותי בו היא נראית על מדי צבא ומחזיקה נשק. הפוסט נועד לציין את "יום הכוחות המזויינים" של צבא אנגליה. והתמונה היא בכלל מהביקור שלה באקדמיה להדרכת חיילים מנובמבר האחרון.

במהלך הביקור דאז בילתה האם לשלושה בת ה-40 יום עם חטיבת 101 המבצעית בשדה התעופה אנגדון, וראתה כיצד מקבלים ומכשירים חיילים חדשים. לאות הזדהות לבשה הדוכסית ציוד מלא כשהשתתפה בחלק מתרגילי האימון.

"תודה לכם על כל ההקרבה"

לצד התמונות שפורסמו ברשתות החברתיות, קייט שיתפה מחווה נוגעת ללב: "היום ביום הכוחות המזוינים, וויליאם ואני רוצים לחלוק כבוד לגברים ולנשים האמיצים, בעבר ובהווה, המשרתים בכל הכוחות המזוינים שלנו, בים ביבשה ובאוויר, כאן בבריטניה וברחבי העולם", כתבה.

"בשנה שעברה, היה לי הכבוד לבלות זמן עם צבא בריטניה כדי לראות איך הם מכשירים אנשי שירות ומתגייסים חדשים. זה היה נפלא לראות ממקור ראשון את התפקידים החשובים והמגוונים שהצבא עושה מדי יום ביומו כדי להגן עלינו" כתבה קייט והמשיכה, "תודה לכם על כל ההקרבה שלכם ושל משפחותיכם כדי לשמור עלינו".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן