ישי שנרב עוזב את גלי צה"ל

איש התקשורת הסרוג ישי שנרב שהגיש את רצועת "נכון להבוקר" בארבע השנים האחרונות הודיע כי בקרוב מאוד הוא יעזוב את התחנה הצבאית | "עדכונים מעניינים בהמשך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/22 20:18 כז בשבט התשפב

ישי שנרב עוזב את גלי צה"ל
גלי צה"ל, צילום: פלאש 90

עוד עזיבה של מגיש בכיר בגלי צה"ל: אחרי פרישתו של רזי ברקאי איש התקשורת הסרוג ישי שנרב מודיע היום (ש') כי בקרוב מאוד הוא יפרד מהתחנה הצבאית בה החל את דרכו העיתונאית. שנרב רמז כי בהמשך יגיעו עדכונים מעניינים. 

בחשבון הטוויטר שלו הודיע שנרב על הפרישה וכתב לעוקבים: "עדכון למאזיני גל"צ: בעוד מספר שבועות אסיים להגיש את רצועת "נכון להבוקר" בתחנה. אחרי 4 שנים הגיע הזמן להתקדם. עדכונים מעניינים בהמשך".

נזכיר כי בשבוע שעבר רזי ברקאי, מוותיקי המגישים בגלי צה"ל, נפרד מהמאזינים במהדורת פרידה, שחתמה 27 שנים בהן שידר את הרצועה מה בוער. בעתיד הקרוב יעשה מאמץ משותף, שברקאי ימשיך לשדר בתחנה בפורמט אחר.


 
ברקאי, זוכה פרס סוקולוב לשנת 2002 אוחז במיקרופון יותר מ-50 שנה. בשנים 1970-1993 כיהן ככתב פוליטי ומדיני בקול ישראל, כשליח הרדיו בוושינגטון, וכמגיש ומייסד התוכנית "הכל דיבורים". בשנת 1993 עבר לגלי צה"ל ושנתיים אחר כך החל לשדר את התוכנית היומית "מה בוער". 
 
ברקאי הגיב על ההודעה ואמר, "בתום 27 שנים שבהן הגשתי את מה בוער הגעתי למיצוי והודעתי על רצוני לפרוש מהגשת התוכנית. תודתי הגדולה למאזינים ולצוותים המסורים שהיו שותפיי לדרך לאורך שנים".