פה קבור הכלב? טיילור, זה מה שקרה לפומרניין שלך ושל בן זיני

הזמרים בן זיני וטיילור מכלוב אימצו פומרניין מהמם כשהיו בזוגיות, הכלב שנקרא טוי היה יפה במיוחד אבל לאחרונה נראה שהוא סובל. בן זיני החליט לחשוף מה עומד מאחורי השינוי במראה של הכלב היוקרתי

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/21 13:49 כא בתשרי התשפב

פה קבור הכלב? טיילור, זה מה שקרה לפומרניין שלך ושל בן זיני
בן זיני, צילום: Shlomi Cohen/Flash90

בן זיני אומנם כבר לא בזוגיות עם טיילור מכלוב אבל הכלב המיוחד שגידלו יחד עדיין איתו למזכרת. הכלב שנקרא טוי היה מוכר בשערו היפה אבל בשבועות האחרונים שערו הולך ונעלם. העוקבים לא הפסיקו לשאול ובן זיני החליט לחשוף מה קורה בתוך הבית.

בפוסט מרגש באינסטרם כתב בן זיני: "טוב אז שאלתם אותי הרבה מה קרה לטוי אז החלטתי לעשות סדר בדברים אחת ולתמיד. לטוי יש מחלה של נשירת שיער. ולפניי שאתם מרעיפים עלי מידע (שהוא לא בהכרח נכון) שזה תלוי באוכל שהוא אוכל/בכמות אהבה שהוא מקבל אגיד לכם שכל ההיבטים האלו נבדקו ע״י וטרינר מוסמך ואין להם קשר לפרשה.

ניסינו כל סוג אוכל/הורמונים/טיפול שיכל לעזור ולא.אצל טוי זו מחלה מולדת שהחריפה בשנה האחרונה. תחפשו ותראו תמונות שלו לפני שנה, שנתיים ושלוש. אבל ויש אבל גדול, המחלה לא משפיעה כלל על התפקוד שלו. הוא כלב שמח שמפיץ אור ואהבה לכל הסובבים אותו. הוא אנרגטי בטירוף, חכם ורגיש ואנחנו אוהבים אותו עם או בלי שיער! כבר 4 שנים שהכלב הזה איתי, מה לא עברנו יחד באמת. טויצ׳יק - אני אוהב אותך.

לבן זיני היה חשוב להוסיף מסר לעוקבים, "חשוב לי להגיד בלי שום קשר לפוסט יש המון כלבים מקסימים בעמותות וגם אם יש להם בעיה לא עושה אותם לכלבים פחות טובים ההפך, הערכה ואהבה שלהם הרבה יותר עוצמתית , אנשים קונים כלבים גזעיים מבלי לדעת מה האמא עברה ואת כל ההרבעות והסחר רק כי חשוב שיהיה להם את "הכלב המושלם" . ואני אומר כל כלב הוא מושלם בפני עצמו , ג'רי שלי מעמותה עם בעיה והוא נסיך אמיתי" כתב.