5 כריכים מטריפים שלא תצליחו לשמור בתיק עד ארוחת הבוקר

תמיד לימדו אותנו שארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום, הגיע הזמן להפנים את זה: 5 מתכונים לכריכים מדהימים שאפשר לקחת לעבודה וללימודים או סתם להשוויץ בסטורי

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 15/02/24 17:42 ו באדר א'

5 כריכים מטריפים שלא תצליחו לשמור בתיק עד ארוחת הבוקר
כריך מוצרלה, צילום: Brent Hofacker,Shutterstock

כשאומרים לי "כריך" מה שעולה לי בראש זאת תמונה של שתי פרוסות לחם מרוחות בשוקולד או חומוס אחלה, ושתי האופציות האלו לא ממש מעוררות חשק. מאז שגיליתי את עולם הכריכים האמיתי, עם מגוון אפשרויות מפנקות לפחות כמו ארוחת צהריים, התחלתי לאכול ארוחות בוקר. אין ספק שזה נותן הרבה יותר אנרגיה להמשך היום, אבל בואו נודה באמת - זה בעיקר טעים.

כריך סלמון מעושן

זה נשמע מסובך ומושקע וכנראה שכל מי שיעבור לידכם בעבודה או באוניברסיטה יסתכל וישאל "וואו, מה זה?" (תרגום חופשי: "אפשר ביס?"), אבל האמת היא שזה ממש קל להכנה. לוקחים בייגל קלוי, מורחים מעט גבינת שמנת (מי שלא אוכל דג עם חלב יכול להחליף במיונז), מסדרים סלמון מעושן פרוס דק ופרוסות בצל סגול, ואם רוצים ממש להשקיע אפשר להוסיף שמיר טרי.

סנדוויץ

יצטלם לכם מושלם לסטורי צילום: Stephanie Frey,Shutterstock

כריך מוצרלה

קל בטירוף להכין אותו אבל התחושה היא של סנדוויץ' ב-30 שקלים מארומה. כל מה שצריך זה לחם שהצנמתם בדקה, עגבניות פרוסות, מוצרלה טרייה ועלי בזיליקום. לסיום מושלם תוסיפו זיגוג רוטב בלסמי ותקבלו תוצאה מושלמת. כשיימאס לכם (אף פעם) אתם יכולים להכניס את הסנדוויץ' לטוסטר ולקבל טוסט מפנק לא פחות.

סנדוויץ

כמו ארומה רק בעשירית מחיר ובלי שיצעקו את השם שלכם בקניון צילום: Brent Hofacker,Shutterstock

כריך ים תיכוני

השם של הכריך אולי נשמע מפוצץ, אבל הטעם עוד יותר. הכיף הוא שאפשר לשים מה שרוצים, הכל תלוי במידת ההשקעה הרצויה. העצלנים ישימו גבינת פטה, פרוסות מלפפון, זיתי קלמטה ועגבניות שרי. מביני העניין (או אלה שיש להם יותר מדי זמן פנוי, איך שתקראו לזה) יוסיפו פלפל אדום קלוי, חצילים מטוגנים ופרוסות זוקיני. את כל הטוב הזה תגלגלו לתוך טורטייה ותעופו על החיים.

סנדוויץ

אתם ממש לא חייבים לקשור חוט מסביב לטורטייה אבל תראו איזה יפה זה צילום: Anna_Pustynnikova,Shutterstock

כריך סלט ביצים

זה קלאסי וקליל כל כך שאתם בטח בהלם שלא עשיתם את זה עד היום, אבל לא תאמינו מה הפסדתם. שימו בסיר על הגז ביצים ומים למשך 12 דקות בלבד. כשהן מוכנות תקלפו, תוסיפו מיונז ובצל מטוגן, ואת כל הטוב הזה תכניסו בין שתי פרוסות לחם עבות. אם בא לכם ממש להשקיע, אתם יכולים להוסיף חסה, חרדל או מלפפונים חמוצים.

סלט ביצים

לא צריך יותר מזה צילום: Charles Brutlag,Shutterstock

כריך שקשוקה

קחו רעיון מטורף: תכינו בערב שקשוקה לכל המשפחה, עם עגבניה אחת יותר מהכמות שאתם משתמשים בדרך כלל. את השאריות מהשקשוקה תשמרו במקרר, ובבוקר למחרת תשברו ביצה פנימה. את כל זה תכניסו לפרנה או חלה, וקיבלתם גם ארוחת ערב וגם כריך מעיף ליום שאחרי.

שקשוקה

מצאנו מה לעשות עם החלה משבת צילום: GraciePizzo,Shutterstock