חדש על המדף מתקשים במטבח? כך תהפכו לבשלנים מוצלחים בלי הרבה מאמץ

ליין המוצרים מבית "השוק של פרנצ'סקה" מציע מגוון תערובות תבלינים, ממרחים ורטבים שידרגו ברגע כל ארוחה שתכינו במטבח. בלי להתאמץ תוכלו להוציא מנות פשוטות עם טעמים נפלאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/23 14:04 ז באב התשפג

מתקשים במטבח? כך תהפכו לבשלנים מוצלחים בלי הרבה מאמץ
צילום: גליה אבירם

ממטבח ביתה הקטן בגילת, אחרי המון ניסוי וטעיה, עם מתכונים סודיים, רקחה אפרת מונסטירסקי מיני רטבים, ממרחים, ותערובות תיבול ומכרה אותם בירידי אוכל. התוצרים של מונסטירסקי הפכו להצלחה, והיום מותג "השוק של פרנצ'סקה" מציע ליין שלם של מוצרים שמשדרגים כל תבשיל והופכים כל ארוחה לחגיגה. 

סדרת תבלינים, ממרחים ורטבים שתשדרג כל ארוחה

כחובבת אוכל, בשר וקטשופ, עלה לאפרת מונסטירסקי מהיישוב גילת בדרום רעיון לייצר במטבח ביתה תערובות תיבול, כדי להקל לאנשים רבים את מלאכת הבישול, ולחסוך להם זמן מבלי להתפשר על הטעם והאיכות. כך נולד מותג מוצרי התיבול "השוק של פרנצ'סקה". ליין מוצרי השוק של פרנצ'סקה, כולל: ממרחים על בסיס שמן זית וללא סוכר, תערובות תיבול יבשות, מרינדות וגלייזים, ריבות, ומלחים מעושנים ומתובלים. המוצרים מיוצרים במפעל נאני בבאר שבע בייצור לא המוני, על מנת להמשיך ולשמור על איכות המוצר שיצא ממטבחה הביתי.

צילום: גליה אבירם

כל המתכונים פותחו על ידה, תוך התחשבות בחומרי גלם איכותיים וטריים, מתוצרת חקלאית מקומית ועונתית, ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים, ותמציות. המוצרים מפוסטרים כדי לשמור על עמידות מוצר מדף. והם כשרים פרווה בהשגחת הרבנות באר שבע, ומתאימים לטבעוניים, צמחוניים, ולתזונה קטוגנית ופליאו. סדרת המוצרים השוק של פרנצ'סקה כוללת עשרים מוצרים מגוונים שישדרגו כל תבשיל, ויאפשרו גם למי שלא בקיא בבישול להתקין ארוחה מהירה וטעימה.

צילום: גליה אבירם

צילום: גליה אבירם