המסעדה התל אביבית משנה מיקום והופכת לכשרה

מסעדת סושי בר באזל בתל אביב עוברת למיקום חדש וחונכת תפריט חדש וכשר. לחובבי הסושי הדתיים יש מקום חדש בעיר הגדולה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/22 21:23 ל בחשון התשפג

המסעדה התל אביבית משנה מיקום והופכת לכשרה
מסעדה, צילום: יחץ

מסעדה כשרה חדשה בתל אביב: מסעדת סושי בר בזל הוותיקה עוברת מרחוב פרישמן למלון פרימה סיטי שברחוב מאפו בלב תל אביב, סמוך לרחוב הירקון. המסעדה הופכת לכשרה עם תפריט עשיר מהמטבח האסייתי, כאשר לצד המנות הקלאסיות והאהובות של הסושי, יציעו השפים חיים אלוש ושאול דרעי מגוון מנות חדשות ויצירתיות בשילוב חומרי גלם מיוחדים וצבעוניות שמשאירה לסועדים טעם של עוד. במסעדה בר מרשים עם תפריט אלכוהול מפנק, קוקטיילים ארומטיים ויינות משובחים שהותאמו במיוחד למנות.

יחשוף אותה לקהל נוסף שלא ביקר בה עד היום

המסעדה ממוקמת בתוך המלון ומונה 100 מקומות ישיבה בפנים ובמרפסת חוץ וכן 20 מקומות ישיבה נוספים מסביב לבר. חיים דוק, סמנכ"ל שיווק ברשת מלונות פרימה: "אנחנו שמחים על פתיחת מסעדת סושי בזל במלון פרימה סיטי בגרסתה הכשרה. אנו מאמינים כי השילוב בין קולינריה ותיירות נותן את הטוב מכל העולמות בטח בעיר כמו תל אביב. אנו בטוחים שמסעדה ברמה שכזו רק תעמיק את החוויה האורבנית של השוהים במלון"

זיו פלג, בעלים מסעדת סושי בר בזל: "המעבר של מסעדה ותיקה כמו סושי בר בזל למקום חדש הוא מאתגר ומרגש כאחד. בחרנו לפתוח את המסעדה בבית המלון מאחר ואנחנו מאמינים כי מדובר בשיתוף פעולה שיתרום רבות למסעדה ויחשוף אותה לקהל נוסף שלא ביקר בה עד היום. כל זאת גם בזכות הרחבת התפריט והפיכתה למסעדה כשרה".

מסעדה

מסעדה צילום: יחץ

המסעדה פתוחה בימים א׳-ה׳ החל מהשעה 18:00 ועד 23:30 | במוצ״ש שעה וחצי מצאת השבת. משלוחים ואיסוף עצמי בימים א'-ה' בין 11:00 ל- 22:30 ובמוצ"ש בין 19:00 ל- 22:30

טלפון להזמנת מקום: 077-9966312