יותר טעם ויותר כוח 4 שיטות שיעזרו לכם לאהוב את הסלט שלכם קצת יותר

כדי לחגוג רגעים אחרונים של שגרה שפויה לפני שנכנסים לטירוף של החגים, הכנו לכם כמה דרכים לשדרג את הסלט שאתם מביאים למשרד למנה טעימה ומשביעה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 14/09/22 18:42 יח באלול התשפב

4 שיטות שיעזרו לכם לאהוב את הסלט שלכם קצת יותר
צילום: shutterstock

האחד לספטמבר מאחורינו, החגים לפנינו וכולם יכולים ליהנות מימים בודדים של שגרה מבורכת. כמו תמיד עם החזרה לשגרה כדאי לאזן קצת את האוכל שאנחנו מכניסים לגוף, אחרי אוגוסט עם ילדים ששיבש הכל ולפני חודש מלא בחגים וארוחות לא פרופורציונליות. הדבר הראשון שעולה לראש כשחושבים על בריאות- כמובן, סלט. אך למרבה הצער לרובנו האסוציאציה הראשונה היא מלפפון ועגבנייה עצובים במגירה במקרר. אז אנחנו כאן להראות לכם שזה ממש לא חייב להיות ככה, קבלו טיפים מנצחים שיגרמו לכם לרצות לאכול סלט שלוש פעמים ביום, התחלנו.

1. חלבון 

שילוב של חלבון בסלט משדרג אותו מתוספת נחמדה למנה עיקרית משביעה וטעימה ולגמרי סוגר פינה. אם אתם מחפשים משהו לקחת למשרד- חלבונים שקל להכניס והם הכי טעימים שיש- גרגרי חומוס אפילו משימורים, קל וטעים, טונה, אגוזים.

צילום: shutterstock

2. תוספות

לכל סלט של כמה ירקות אפשר להוסיף אלמנטים שונים שנותנים עוד מגוון טעמים בפה ופשוט עושים חשק לעוד ביס. כמה רעיונות שלגמרי אפשר להתפרע איתם: גבינות שונות- מכדורי מוצרלה, בולגרית, צפתית. זרעים ואגוזים- גרעיני חניה, גרעיני דלעת, שומשום ואפילו חטיפים- דוריטוס, נשנושים. נותן קראנץ' ועניין. 

הגבינות משדרגות פלאים

הגבינות משדרגות פלאים צילום: shutterstock

3. נגישות

לרובנו הרעיון של לחתוך סלט ברוב המקרים פשוט נראה רחוק, הירקות קבורים עמוק במקרר, עטופים בשקיות ולא הכי מזמינים, להוציא סכין וקרש ולהתחיל לחתוך זה דבר שפשוט לאף אחד אין כוח לעשות. כדי לשנות את זה אני ממליצה לאחסן את הירקות כבר שטופים ובאריזות נגישות, ובקו העיניים במקרר! ברגע שמכניסים לראש שסלט זה עניין של דקה, ולא פחות מלהכניס טוסט לטוסטר. זו ידיעה שמשנה חיים.

ירקות שטופים עושים חצי מהעבודה

ירקות שטופים עושים חצי מהעבודה צילום: shutterstock

4. רטבים

התלבטתי אם רוטב נכנס לקטגוריה של התוספות ובסוף החלטתי לתת לו את המקום הראוי לו, ההבדל בין סתם ירקות לסלט זה בדיוק הרוטב, ותאמינו לי שברגע שמוצאים את הנוסחה שטעימה לכם, זה משנה חיים. אז מעבר לשמן-לימון-מלח הקלאסיים, יש כמה רכיבים שמשדרגים רוטב פלאים, הנה לכם רשימה חלקית. מומלץ לשחק עם הרכיבים עד שתגיעו לנוסחה שאתם אוהבים- שום כתוש, חרדל, דבש, מיונז, רוטב סויה ועוד ועוד. בתאבון!

צילום: shutterstock