על קוקי בום שמעתם? כדאי לכם לטעום!

קוקי בום הוא קינוח חדש ושווה במיוחד ברשת בתי הקפה והמסעדות 'פרש קיטשן' • מאז שנמצאה הנוסחה המושלמת לקינוח המנצח הטועמים אומרים שהוא ממכר • ראו הוזהרתם!

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/18 19:07 ד בטבת התשעט

על קוקי בום שמעתם? כדאי לכם לטעום!
קוקי בום, צילום: אנטולי מיכאלו

ברשת בתי הקפה והמסעדות "פרש קיטשן" יוצאים עם קינוח חדש, כזה שאפשר לחלוק בהנאה בלי לחשוב פעמיים וכולם יכולים להתענג עליו. הרי אין חגיגה בלי עוגה. כזה הוא ה'קוקי בום' קינוח ממכר שנכתב בהשראת המטבח האמריקאי, בו בצק העוגיות הוא מרכיב חובה בעולם הקינוחים ובלעדיו הארוחה פשוט אינה מושלמת.

סיפור ההצלחה של 'קוקי בום' הגיע אחרי מספר לא מובטל של ניסיונות ומתכונים. "פרש קיטשן" המציאה את ה"קוקי בום" - קינוח מושלם לחורף המוגש חם לאחר שנאפה עם ההזמנה בו במקום. הוא מורכב מבצק עוגיות מפנק עם שברי שוקולד חלב ומגוון תוספות מפנקות לתוצאה מושלמת, כמו: גלידת וניל מתוקה ומשובחת, פקאן סיני בשביל הקראנצ'יות ולבסוף רוטב שוקולד, כי בלעדיו זה פשוט לא אותו הדבר.

ה'קוקי בום' מצטרף לקולקציית הקינוחים של FRESH שהינה רשת בתי קפה ומסעדות עדכנית ומרעננת, המציעה מטבח צבעוני ואיכותי שמתאים לכולם ושמה דגש על תזונה מגוונת עם תפריט שכולו חוויה של צבע, פאן ורעננות.

FRESH שהוקמה ב-2007 ע״ ניר קודיש, מושיקו ממן וגיא אלבז, היא חלק מקפה קפה - קבוצת בתי הקפה והמסעדות הגדולה בישראל, בבעלות רונן נמני ומיקי טיל, ובניהולו של נעם צימרמן.

הרשת הפכה לפופולארית ונמצאת במגמת התרחבות, כשבמסגרתה פועלים סניפים רבים בכשרות מהודרת, כמו: ממילא ירושלים ומתחם התחנה בירושלים בהשגחת בד"ץ חת"ם סופר פ"ת; מרינה הרצליה, בילו סנטר וקניון רוטשילד בראשון לציון, בהכשר בד"ץ בית יוסף; וסניף נמל ת"א בכשרות רבנות מהדרין תל אביב. כמו-כן, סניף מרכז שוסטר כשר בהשגחת רבנות תל אביב והסניף בטיילת ראש העין בכשרות הרבנות המקומית.