איך הרצל היה נראה כהיפסטר?

רוב ימות השנה לא קל למצוא בגדים נשיים המשלבים באותו הדגם את צבעי דגל המדינה, אבל בין פסח ליום העצמאות - מספרם גואה. הכתבה הבאה תארגן לכם את הארון לקראת יום העצמאות. ואיך כל זה קשור להרצל בדמות היפסטר? היכנסו לגלות.

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 15/04/18 10:51 ל בניסן התשעח

איך הרצל היה נראה כהיפסטר?
היפסטר, צילום: shutterstock

ברשת GOLBARY, קולקציית העצמאות כוללת שמלות וחולצות בלבן וכחול עם כובעים, תיקים וארנקים תואמים. השמלות עולות החל מכ-200 שקלים והכובעים החל מכ-80 שקלים. ועד ה-22 באפריל מקבלים הנחה של 70 שקלים על כל קנייה של 300.

גולברי

גולבריצילום: נמרוד קפלוטו

שמלת מידי קלילה, ארוכת שרוולים, של המותג Laurèl במילוס גן-העיר בתל אביב, מפוספסת לכל אורכה בפסים של כחול ולבן. גם צנוע, גם מגן מקרינת השמש וגם תואם את צבעי הדגל.

רשת  ml משיקה בימים אלה קולקציית קפסולה של גלביות כחולות לבנות, שמלות פשתן מנוקדות בכחול ולבן או תכלת ולבן וחולצות אריג עם פסים כחולים ולבנים לאורך ולרוחב. טווח המחירים: 99-140 שקלים. מידות הגלביות: 42-52.

מותג האופנה הבינלאומי Nautica, שכל שנה שואב השראה מהכחול של הים, מחדש עכשיו עם שמלות תכלת משולבות בפסים לבנים, וחולצות פסים מכופתרות. גם בקולקציית הגברים ניתן למצוא חולצות פולו או חולצות מכופתרות בפסי כחול-לבן. השמלות, החל מ-369 שקלים. החולצות, החל מ-279 שקלים.

נאוטיקה

נאוטיקהצילום: טל קרת

בכל רשתות התינוקות והילדים, יש ביגוד ספציפי ליום העצמאות. כך בשילב וכך בקסטרו קידס עם שמלות תכולות בעיטור לבן, אבל גם בסניפי קסטרו למבוגרים יש פריטים בשילוב של כחול ולבן שלא קל למצוא ביתר ימות השנה.

קסטרו

קסטרוצילום: טל קרת

רשת האופנה GALITA  מציגה מגוון פריטים בכחול לבן המשלבים את הטרנדים החמים של העונה כולל הדפסים עדינים ורקמות. רבים מהם בסגנון בוהמי ורומנטי. 

גליתה

גליתהצילום: אביעד זיסמן

פריטים בכחול ולבן הגיעו גם לרשת האופנה VENDOME שניתן למצוא גם בחנויות מקס מארה ברחבי הארץ.

ונדום

ונדוםצילום: אבי ולדמן

באתר של Golf&co - תוכלו למצוא 70 מוצרים של מעצבים ישראלים בטווח מחירים של עד 70 שקלים. אחד מאלה למשל הוא פוסטר של המאייר עמית שמעוני, ועליו ציור של הרצל חוזה המדינה הנראה ומתלבש כמו היפסטר תל-אביבי בן ימינו.   

גולף אנד קו

גולף אנד קוצילום: עמית שמעוני