שאל את הרב

בקשר לעולם הזה\ הבא?

חדשות כיפה הרב אליעזר אלטשולר 14/06/05 16:38 ז בסיון התשסה

שאלה

אני לא ממזמן ב2003 חלמתי על סבתא שלי זל בחלום היא הופיעה לי באמיתי עם מתפחת כמו שהיא הייתה חיה, היא הייתה בחלום בלי עגילים וכל זה והיא הייתה מתרגשת אחרי ש17 שנה שלא ראיתיה אז היא אחרי כמה שניות נתנה לי חיוך וראיתי בחיוך שלה שיניים רגילות חדשות ושהיא הייתה בעולם הזה היה לה שיניים זהב, עכשיו באותו זמן נפלתי לידיו של מכשף שטן אחד ולא ידעתי ממש מה זה מכשף והוא עשה לי כל מיני דברים ובאותו זמן היא הופיעה לי בחלום כמובן אחרי כמה חודשים שעזבתי תמכשף וברחתי ממנו עכשיו אחרי שנה מאז שחלמתי עליה באו לי כל מיני חרדות ופחדים ואין לזה טיפול ואני סובל מתייסר עכשיו אני לא מבין למה בורא עולם נתן לי לחלום עליה ולמה פגשתי אותה זה סבבה וזה אבל מה המסר בחלום שלה שיש עולם הבא את זה לא ידתעי ואני מאמין עכשיו שיש עולם הבא אבל מה המסר בחלוםפ .

1. תחשוב אחרי שנה מהחלום סבלתי ועדיין סובל

וקורא תהילים וזה משתדל.

יכול להיות מהחטאים שלי כל זה קורא לי

אני לא מפסיק כל יום לדבר על הבעיות שנעשו לי אחרי כל זה כל הזמן מברבר מה לעשות ומה זה כל זה אומר בבקשה עזרה ?

תשובה

בע"ה
שלום רב,
כתוב בספר "פתרון חלומות" - הרואה מתים, אם הוא בריא לא יתירא מכלום. ועוד , הרואה אביו או אמו,( והוא הדין שאר קרובים) אם אחר מיתתם שימחה יהא לו. כלומר שהחלום הזה יש בו רק כיוון חיובי.בודאי שיש עולם הבא, וזהו העולם האמיתי והנצחי, אבל לא זה הענין.
חז"ל מביאים הרבה אמירות בסגנון - "דמות דיוקנו של זקנו נראתה לו..." והכוונה בר"כ היא שהקרובים מרוב דאגתם לנו לפעמים באים לעזור לנו באיזה שהוא מסר רוחני ולעזור לנו להתגבר על איזה קושי או מיכשול שעומד בפנינו. אולי נושא הכישוף או משהו אחר, בכל אופן כל זה היה כבר לפני שנה והחלום בא רק לאותו זמן , כך שאני מציע לך לתת סכום כסף לצדקה או ללמוד לעלוי נשמת הסבתא בתור תודה על שבאה אליך, ואין צורך יותר להיות מוטרד מהחלום.
להבא, ניתן לעשות הטבת חלום או להתענות באותו יום של החלום ולבקש מד' שיגלה לך את פתרונו , ובכל מקרה שיהפוך הכל לברכה.
בברכה , אליעזר

כתבות נוספות