מסתמן: ניצחון גדול ליוסי דגן

הקלפיות בשומרון נסגרו. 38% מבעלי זכות ההצבעה הגיעו לקלפיות והצביעו על זהות ראש המועצה הבא. מסתמן כי דגן ניצח ברוב גדול

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 04/08/15 17:34 יט באב התשעה

מסתמן: ניצחון גדול ליוסי דגן
פלאש 90, צילום: פלאש 90

22:30:

מספירת 43 קלפיות מתוך 60 עולה הפרש גדול ליוסי דגן - רשמי מתוך וועדת הבחירות: 65% מהקולות עבור יוסי דגן. ו 35% עבור שריה דמסקי.

דמסקי פרסם הודעה בה מסר: "חברים, הפסדנו בכבוד! וגם זה משהו שצריך לדעת לעשות. בחודשיים האחרונים נתנו את הנשמה למען השומרון, למען התושבים ולמען ההתיישבות כולה. עשינו מעל ומעבר, ימים ולילות, למען מטרה נעלה. לא בשביל כסף ולא בשביל ג'ובים או אינטרס אישי".

אני משוכנע שגם אצל יוסי במטה זה עבד ככה. כשכל כך הרבה אנשים בשומרון משקיעים ממרצם ומזמנם כדי להפוך אותו למקום טוב יותר - זה בעצמו הניצחון הגדול ביותר. מערכת הבחירות הזו, שהתנהלה בסך הכל בצורה עניינים מכבדת ומכובדת, היא תעודת כבוד לשומרון ולתושביו הנפלאים. אני אסיר תודה לכל אחד ואחת מכם על העבודה הקשה, על המסירות ועל האמונה בצדקת הדרך. נכבד כמובן את הכרעת הרוב ונשלב ידים עם יוסי ושאר החברים כדי לקדם את השומרון".

בשעה 21:00 בערב נסגרו 60 הקלפיות ב-32 הישובים ברחבי השומרון, לבחירת ראש מועצה חדש למועצה האזורית. 38% מתוך 20,000 בעלי זכות הבחירה מימשו את זכותם הדמוקרטית והצביעו בבחירות על ראשות המועצה האזורית שומרון.

מערכת הבחירות בשומרון, אשר החלה באופן רשמי עם פתיחת הקלפיות ב-8:00 בבוקר, נמשכה עד 21:00 בערב, וכעת אספו את הקלפיות והחלו בספירת הקולות. רק בשעות הלילה המאוחרות יוכרע מי יהיה ראש המועצה האזורית שומרון.

על התפקיד מתמודדים שניים - ראש המועצה בפועל יוסי דגן, ושריה דמסקי, תושב אלון מורה אשר שימש בקדנציה כיועץ בכיר לשר השיכון דאז אורי אריאל. שני המועמדים הצביעו כבר בשעות הראשונותלאחר פתיחת הקלפיות.

ראש המועצה בפועל יוסי דגן הצביע יחד עם בני משפחתו ביישוב שבי שומרון ואמר "עתיד השומרון ועתיד משפחותיכם תלוי בידיים שלכם. אל תישארו בבתים, צאו להצביע". בהמשך היום הגיע דגן למטה הבחירות שלו ביישוב קרית נטפים, ולאחר מכן המשיך לסבב קלפיות אשר נמשך בשעות אלו.

(צילום: דוברות יוסי דגן)

שריה דמסקי הצביע אף הוא בבוקר בישובו, אלון מורה, יחד עם בני משפחתו ומסר כי "היום הוא היום הגדול, יום הבחירות שיקבעו את עתידו של השומרון לשנים הבאות. התחושה טובה מאוד ומרגישים את המהפך באויר. השטח "בוער" ויש הרגשה כללית של מומנטום חזק לטובתנו. עכשיו הזמן לעשות שינוי בשומרון. אני קורא לכל תושבי השומרון לבוא ולהצטרף אלי לניצחון, ויחד נוביל בע"ה את השומרון לדרך חדשה".

(צילום: דוברות שריה דמסקי)

יוסי דגן מקבל ברכה הבוקר:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/84201532656.mp4[/embed]