המוצרים שיכינו אתכם מראש לכל מצב

המלצות על ערכה לקראת תינוק חדש, נעליים וצעיפים לקראת החורף, התארגנות לקראת יום ארוך בבית הספר ולקראת שבת שנכנסת מוקדם וכמובן - לקראת חנוכה. ולא שכחנו להתכונן מראש ל Black Friday

חדשות כיפה נעמה 16/11/17 16:22 כז בחשון התשעח

המוצרים שיכינו אתכם מראש לכל מצב
הממליצה

חצי השנה האחרונה היתה פוריה מאוד במשפחתו של בעלי: 3 גיסותיי ילדו ואני מצאתי את עצמי מחפשת מתנות יעילות ומקוריות. באופן כללי כשמדובר במשפחה ברוכת ילדים, אני מבכרת להביא מתנות לאחים הגדולים, במיוחד משחקים וצעצועים שיעסיקו אותם ויאפשרו להוריהם לנוח מעט. משחק המקליקונים הוא ברירת המחדל שלי כי לדעתי זהו משחק חובה בכל משפחה ממספר סיבות: הוא מתאים למגוון גילאים (בת ה4 ובן ה10 נהנים ממנו ביחד, כל אחד בונה מה שמתאים לרמה שלו), הוא מפתח מספר רב של יכולות (מוטוריקה, יצירתיות, חשיבה תהליכית) והוא עמיד ולא נשבר. 

לגיסה שזו ילדה הראשון נתתי את הערכה החדשה והמקסימה של מאם המגיעה ארוזה בצורה יפה ומכילה את הדברים הבסיסיים שכל אמא טריה צריכה: 2 בקבוקי אנטי קוליק 160 מ"ל נגד גזים, בקבוק אנטי קוליק 260 מ"ל, מוצץ מסיליקון לגילאי 0-2 חודשים שהוא המוצץ הקטן ביותר עם פטמת סיליקון אורטודנטית סימטרית (מתאים לתינוק שרק נולד), ותופסן למוצץ המחבר את המוצץ לבגד. כל הבקבוקים והמוצצים עשויים מפוליפרופילן שהינו בטוח לשימוש ואינו מפריש ביספנול Aוביספנול S. המוצרים עומדים בכל התקנים הבינלאומיים ויש להם גם תו תקן ישראלי. מחיר: 139.90 ₪.

אני נהנית מכל רגע של מזג האויר הנהדר הפוקד אותנו כעת, אבל כדי להיות מוכנה, כבר הורדתי את שקית אביזרי החורף מהארון העליון. מדהימה אותי בכל פעם מחדש, כמות האביזרים הנצרכים: כובע, צעיף, חם צוואר, מחממי אוזניים, ונראה שהמצב רק מחמיר והולך. בשבוע שעבר הצטרף צעיף יפיפה מחנות הבוטיק של סיליז. קולקצית החורף שלהם יפיפיה וכוללת בגדים, נעלים, תכשיטים, תיקים וצעיפים המיובאים ביבוא אישי ובלעדי ממיטב המעצבים והמותגים האירופאים הייחודיים. בראש הרשת עומדות אם ובת: סימה ודש, ויעל ודש אבישר, שכעת שולטות במעצמה הכוללת שישה סניפים ואתר לקניה אונליין. ביחד הן אוספות פריטים מרשימים ממעצבים חדשים וותיקים כאחד, כבר 30 שנה. הקו המשותף של הפריטים מכוון לאישה עם טעם בשל המתלבשת גם לעבודה, גם לאירוע ערב וגם לטיול משפחתי. איכות הפריטים גבוהה ומוקפדת במיוחד; הגימור מדויק והתפירה מקצועית. אהבתי במיוחד את העובדה שהרשת פועלת במדיניות "מגוון דגמים גדול, כמות קטנה", במטרה לשמור על ייחודיות כל פריט והאישה הלובשת אותו. 

Silise

Silise צילום: יח"צ

אחת מהבעיות עם עושר קולקציית אביזרי החורף שלנו טמונה במצוקת המקום. למי יש מקום במגירת נעלים לערדליים שאותם ננעל בימי גשם זלעפות, לנעלי בית, נעלים סגורות, נעלי שבת ונעלי ספורט (לשיעור התעמלות)? שנה אחת עשינו ניסיון והחלפנו את נעלי הבית בגרביים עבות אבל ענין הלכלוך הציק לי. מותג  DEARFOAMS מציע נעלי בית שהן גרסה מאוד משודרגת של מה שתמיד הכרנו כנעלי בית; כל נעלי הבית בעלות פטנט ייחודי המעניק להן נוחות אופטימלית ויכולת נידוף מים מהירה. הקולקציה כוללת נעלי בית  בגזרות  גבוהות מעל הקרסול, בגזרת מגפון, וחלקן פתוחות מאחור, בגזרת כפכף וכן בגזרת נעלי בלרינה. יחודיות הנעליים טמונה גם בבד ממנו הן עשויות: בדים סרוגים, קטיפה, דמויי בדי בוקלה ,בדי פליז ,בדי סקוץ, שילובי בדים  והכול עם בטנה פרוותית מפנקת. נעלי הבית בעלות סוליה המותאמת לבית ולהליכה גם מחוץ לו כמו טיול עם הכלב, קפיצה למכולת וכד' והסוליות מונעות החלקה וניתן להכניס אותם למכונת הכביסה. מחיר: דגמי הנשים 99-199  ש"ח, דגמי הגברים 169 ש"ח ודגמי הילדים 99-129 ש"ח.

DEARFOAMS

DEARFOAMS צילום: יח"צ

DEARFOAMS

DEARFOAMS צילום: יח"צ

עכשיו שהחשיכה יורדת עלינו בשעה מוקדמת יחסית, תהליך ההשכבות מואץ ויוצא שהבכורה עוד לא חוזרת מבית הספר, כשהקטנה כבר במיטה. יום הלימודים שלה כולל גם הליכה לחוג שמתחיל בערב כך שכבר בבוקר היא צריכה לקחת 3 ארוחות: להפסקת עשר, צהריים וערב. אני משתדלת לסדר לה כל ארוחה בקופסה נפרדת ומשתמשת בקופסאות מהסדרה החדשה של סיסטמה המשווקות ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן. מה שאהבתי זה את המגוון הרחב הכולל צורות עגולות, מרובעות ומחולקות באופנים שונים. עוד לא קרה שהמזון נזל או התייבש, והקופסה לא תפסה צבע או הוכתמה. במגירה בבית הן נערמות אחת על גבי השניה. ניתן כמובן לחמם במיקרוגל בבית הספר, אך גם לאפסן במקפיא מבלי שהפלסטיק ינזק על ידי שינוי הטמרפטורה. מחיר: 15.90-59.90 ₪.

קופסאות פרש של סיסטמה - ארקוסטיל קיטצ

קופסאות פרש של סיסטמה - ארקוסטיל קיטצ'ן צילום: יח"צ

מדי פעם היא מבקשת גם איזשהו פינוק בדמות חטיף או מעדן מיוחד. השבוע נתתי לה את אחד מחטיפי קראנצ'וס החדשים של שסטוביץ שיצאו לאחרונה בסדרה בעלת ערכי שומן רווי ונתרן נמוכים מאוד: 40% פחות נתרן ו- 60% פחות שומן רווי בהשוואה לחטיף החיטה המוביל בשוק. תוכלו לבחור בין 5 טעמים וביניהם : גריל, ברביקיו, פלאפל, בצל ופיצה. 3.90 ₪ ל70 גרם.

קראנצ

קראנצ'וס צילום: יח"צ

גם השבת נכנסת מוקדם, ודורשת היערכות מסוג חדש לעניין, ותכנון מקדים וקפדני. בשולחן השבת אנחנו מבקשים מכל ילד לספר אנקדוטה או דבר תורה הקשור לפרשת השבוע, לפי הרמה שאליה הגיע ומה שמתאים לגילו. בזמן האחרון הילדים לא נסמכים רק על מה שלמדו בבית הספר ונעזרים בספר שכתבה אמילי עמרוסי בהוצאת ידיעות אחרונות: "הפרשה" שמספר על הקורה בספר בראשית. בעתיד יצאו כמובן עוד 4 ספרים כך שבסוף הסדרה תכלול את כל הסיפור המקראי. איוריו של מנחם הלברשטט שובי לב ואהובים מאוד על ידי ילדים בכל הגילאים. מחיר 98 ₪. 

הפרשה

הפרשה צילום: יח"צ

אמנם עוד לא הגענו לחג החנוכה, אבל החנויות כבר מחממות מנועים ומציעות פריטים המכניסים אור הביתה. FOX HOME מציעים חנוכייה מוזהבת מעוצבת ואלגנטית בגודל 15X7.5X33 ס"מ (29.90 ₪), נרות ריחניים (19.90) ושלטי נוי מוארים ( 69.90 ₪).

פןקס הום

פוקס הום צילום: אפרת אשל

בתקופה הקרובה יצוצו מבצעים מכל עבר לקראת יום הנקרא Black Friday. במסגרתו תוקם חנות POP UP  בעופר ביל"ו סנטר אאוטלט, שבה תציע חברת ביקונקט אוזניות, רמקולים, מטענים, כבלים, אביזרי סלולר, טלפונים אלחוטיים, תיקי מחשב שלטי סלפי, תחנות עגינה ועוד, בהנחות ענק של עד כ- 90%. חלק גדול המהמוצרים ימכרו במחירים של בין 5 ₪ ל- 10 ₪. לדוגמה, זוג רמקולים למחשב החל מ 10 ₪, אוזניות החל מ- 10 ₪, ואביזרים לסלולר החל מ- 5 ש"ח (כבלים, מטענים, שלטי סלפי). בנוסף, אוזניות ON EAR  מעוצבות במגוון צבעים החל מ- 20 ₪ במקום 179 ₪, מגיני זכוכית למגוון מכשירים סלולריים ב- 5 ₪ במקום 45 ש"ח, ורמקולים Bluetooth החל מ- 29 ₪.

ביקונקט

ביקונקט צילום: יח"צ

ביקונקט

ביקונקט צילום: יח"צ