בגין או נתניהו? ראש הממשלה ישן על הרצפה בטיסה לפריז

מטוס אל-על שהטיס את נתניהו לצרפת היה צר מלהכיל את מיטתו, לכן הוא הניח כריות על הרצפה ותפס תנומה במהלך הטיסה. בקרוב יכנס לשירות המדינה מטוס חדש, שנרכש ב-70 מיליון דולרים, יענה על צרכי ראשי המדינה

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/07/17 08:44 כג בתמוז התשעז

בגין או נתניהו? ראש הממשלה ישן על הרצפה בטיסה לפריז
ישן על הרצפה. נתניהו ורעייתו, צילום: פלאש 90. חיים זך

יריביו הפוליטיים ומתנגדיו של ראש הממשלה מרבים למתוח ביקורת על הנהנתנות שכביכול מהווה חלק מאופיו. בטיסה אתמול מישראל לפריז, הראה נתניהו כי בעת הצורך הוא מסתגל לכל מצב, גם לישון על הרצפה.

מאחר וככל הנראה חברת התעופה הישראלית לא עודכנה בזמן על טיסתו של ראש הממשלה, היא העמידה לרשתו את מטוס 737 שאינו מסוגל להכיל את המיטה עליה ישן נתניהו בטיסותיו לחו"ל.

כדי לשמור על רעננות לקראת פגישתו עם נשיא צרפת עמנואל מקרון, הוא נקט יוזמה והוריד את הכריות במטוס לרצפה כדי שישמשו לו כמזרן לשינה ערבה.

יש לציין כי בעקבות מסקנתה של ועדה, בראשות השופט בדימוס אליעזר גולדברג, החליטה הממשלה לפני שלוש שנים על רכישת מטוס ייעודי לראשי המדינה. חלק מממצאי הועדה היו שהטסות ראש הממשלה לחו"ל נגועות בליקויים רבים, כמו חוסר בתקשורת ומגבלות אבטחה. 

לשם כך, נרכש בשנה שעברה מטוס מיוחד בעלות של 70 מיליון דולרים, עליו עמלים בתקופה האחרונה להכנסת שדרוגים שונים כמו התקנת חדר ישיבות והכנת מקום לשינה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן