יום הוקרה למתנדבי "לאורו נלך" בירושלים

כ-700 תלמידים שמתנדבים באופן קבוע זכו ליום מיוחד, במהלכו שמעו שיחות על חסד ונתינה לזולת. השר אלקין: "בכל מקום בו אתה נמצא אפשר לשנות את העולם. הגיל ממש לא רלוונטי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/18 15:17 כט בשבט התשעח

יום הוקרה למתנדבי "לאורו נלך" בירושלים
השר אלקין ביום ההוקרה למתנדבי "לאורו נלך", צילום: גד שקד

השבוע התקיים בבית הכנסת הגדול "היכל שלמה" בירושלים יום הוקרה ל-700 תלמידים שמתנדבים באופן קבוע דרך עמותת "לאורו נלך". האירוע התקיים במעמד השר זאב אלקין, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' וראש החמ"ד ד"ר אברהם ליפשיץ. 

במהלך האירוע דיבר הרב שמואל אליהו, רבה הראשי של צפת, עם התלמידים על חסד וערך הנתינה לזולת לאור דמותו של אביו הרב מרדכי אליהו זצ"ל.

כמו כן, שוחח עם התלמידי איציק הליצן הרפואי, אשר מתנדב למען ילדים חולים סרטן בבית החולים שניידר מזה 15 שנים.

עמותת "לאורו נלך" המפעילה ומלווה כ-6,000 בני נוער ברחבי הארץ הפועלים במגוון תחומי התנדבות, מקיימת בכל שנה ימי שיא אזוריים עבור המתנדבים. במהלכם מופיעים בפני המתנדבים אנשי חינוך ומרצים מהשורה הראשונה במטרה להעמיק את התודעה ולהעצים את תחושת היחד סביב מעשה הנתינה. אלה הם חלק מפעולות הארגון לקידום המטרה המרכזית של חינוך לחסד ונתינה כדרך חיים.

יום ההוקרה למתנדבי "לאורו נלך" בירושלים

יום ההוקרה למתנדבי "לאורו נלך" בירושליםצילום: גד שקד

השר אלקין, שקיבל אות הוקרה ממנכ"ל העמותה הרב בני וורצמן, בירך באירוע ואמר "הרבה פעמים שואלים אותי מה כבר נער בגיל תיכון יכול להשפיע ולשנות? אפשר להשפיע ולשנות המון. כשאני הייתי בן 16 בברית המועצות לא ידעתי עברית והתגלגל לידי ספר לימוד קטן לעברית וככה למדתי עברית.

"לאחר כמה שנים, בגיל 18, הפכתי למורה לעברית כי לא היו מורים. תוך כמה חודשים הקמתי ארגון למורים לעברית בגיל 18 שהפך לארגון גדול מאד, ויצרתי קשר עם בני עקיבא והקמתי בני עקיבא אצלנו בעיר. בכל מקום בו אתה נמצא, ולא חשוב באיזה גיל, אפשר לשנות את העולם והגיל ממש לא רלוונטי".