עונשו של 'יובל המבולבל', נגזר הבוקר (א') על ידי בית משפט השלום בתל אביב, ויעמוד על 300 שעות לטובת הציבור, מאסר על-תנאי של שלושה חודשים, קנס של 2,500 שקלים ותקופת מבחן בת שנה. כזכור, כוכב הילדים יובל שם טוב, הידוע בכינוי 'יובל המבולבל', מסרטיו והופעותיו הרבות, הורשע בשישה מקרים של החזקת הסם קוקאין.

שופט השלום שמואל מלמד, שגזר את דינו של שם טוב, אמר בדיון כי "ההרשעה נותרת על כנה. הנאשם הורשע בעבירת צריכת סם לצריכה עצמית. עובדות כתב האישום כוללות הרשעה בכמה הזדמנויות לאורך זמן. הסם נחשב לסם קשה. כלל נתוני כתב האישום מתארים סיפור לא פשוט של התמכרות ודפוסים של הסתרה".

עוד אמר השופט כי "הנאשם פנה לפתרון קל למצוקתו. לא היה מזור, הוא התנהג התנהגות חזרתית. הנאשם אדם ידוע בציבור, הוצגו כתבות רבות על סיפורו ועל המשבר שעבר. עובדות ביצוע העבירה ידועה ברבים. אינני סבור שהרשעתו תפגע במטה לחמו של הנאשם".

לדיון לפני כשבועיים הגיע שם טוב עם רעייתו והוריו, וביקש סליחה כשהוא פורץ בבכי: "אני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולבקש סליחה מההורים שלי, מאשתי, מהילדים שלי ומהקהל שאני מהווה דוגמה עבורו. אני לוקח אחריות מלאה על מה שעשיתי".