יאיר לפיד נגד הרב טאו. בראיון הבוקר (ב') לרשת ב', תקף יו"ר יש עתיד את שר החינוך, הרב רפי פרץ, ואת נשיא ישיבת הר המור, הרב צבי טאו, בעקבות החוברת שפרסם הרב טאו לפני כחודשיים: "הרב רפי פרץ הוא תלמידו של הרב טאו שהוא חלק מהר המור וראש ישיבות הקו". אמר לפיד. 

"לכו תקראו, הוא (הרב טאו) פרסם לא מזמן חוברת שמופצת במאות מכינות וישיבות, טענתו הבסיסית של הרב טאו אומרת ככה, החילונים, הוא קורא לנו אנשי הצווארון הלבן, פועלים במחשכים, משתלטים על מנגנוני המדינה והמטרה שלהם זה להנחיל לציבור גילוי עריות פדופיליה ומשכב בהמה כדי להכניס את זה לגני הילדים ולבתי הספר. לדבריו, חובה להתנגד בכל האמצעים כולל בכח".

לפיד דרש מהרב רפי פרץ להתנער מדברי הרב טאו: "שהרב רפי פרץ, או שהוא יגיד שהוא מגנה את דבריו של הרב טאו שמשמיצים את רוב אזרחי מדינת ישראל ומאשים אותם בדברים איומים, או שיגיד שהוא מסכים עם הרב טאו ואז ודאי שהוא לא יכול להיות עוד שר החינוך לחמש דקות". סיים יו"ר יש עתיד.

יש להזכיר שחברת מפלגתו של לפיד, ח"כ יעל גרמן, אמרה הבוקר כי המפלגה אינה פוסלת את הרב רפי פרץ: "נשמח לשבת בממשלה עם הרב רפי פרץ, ובלי הקיצוניים מימין ומשמאל".