לא הכל ורוד בדרך לחיסון? ההודעה של חברת 'מודרנה' על יעילות של 94.5% בחיסון לקורונה שהיא מפתחת, והעובדה כי ישראל חתומה על הסכם איתה ועם 'פייזר', שהכריזה גם היא על יעילות של למעלה מ-90%, מעוררת אופטימיות רבה בישראל, ותקוות על סוף המגפה המתקרב.

חברת מודרנה הכריזה: החיסון שלנו לקורונה יעיל ב-94.5 אחוזים

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, בירך היום (ב') על ההסכם ועל החיסון שבדרך, אך מזהיר כי הדרך עוד ארוכה: "חיסון של מודרנה הוא בשורה נהדרת. הדרך עוד ארוכה. יכולות להיות הפתעות בלוחות הזמנים או תופעות לוואי או בעיות לוגיסטיות. נפלא שחתמנו איתם. מצד שני, לא להיכנס לאווירת סוף קורס, ולהמשיך להתנהל כאילו אין חיסון". אמר בנט בראיון לרדיו 103FM.

https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=IEFMHD&c41t4nzVQ=EF

בנט התייחס למצבה של מערכת החינוך בצל הקורונה, ואמר כי מצבם של התלמידים לא טוב. לדבריו, "ילדי ישראל הופכים לזומבים. הם עולים במשקל, מתמודדים עם קשיים מאוד גדולים ובלי שום הצדקה. הם יכולים ללמוד עם פחות מקצועות חובה, יותר גמישות, ולמידה בחוץ, אפילו התנדבות. אני לא יודע למה לא עושים את זה".

תכנית 11 הנקודות של בנט למערכת החינוך: למידה בחוץ, התנדבויות וצמצום הבגרויות

שר החינוך לשעבר התייחס לאפשרויות שעומדות בפני מערכת החינוך: "בראש ובראשונה אני זועק שצריך להבדיל בין ערים ירוקות לאדומות. ברוב המקומות אפשר ללמוד בחוץ. זו יכולה להיות שעתה היפה של מערכת החינוך". 

לסיום, התייחס בנט להקלטות נתניהו בהן כינה אותו 'כלב קטן', ואמר כי "מה שבן אדם אומר בשיחה פרטית זו לא הבעיה. הסיבה שהממשלה הזו צריכה ללכת הביתה היא בגלל שהובילה את ישראל למצב איום ונורא. יש מיליון מובטלים בישראל, למה אין הכשרות מקצועיות? כי יש שני שרים שמתווכחים על הקרדיט שלהם. לא היינו צריכים להגיע לנזקים עצומים ולחובות שהילדים ישלמו".