יגואר E PACE אחד הרכבים הפופולאריים של היצרן הבריטי המתחרה באחיו מבית ריינג' רובר איווק, מרצדס GLA, אאודי Q3, BMW X1 ועוד. מתחדש לאחר 3 שנים ומקבל עדכוני עיצוב פנימיים וחיצוניים, שדרוג ליחידות ההנעה כולל פלאג אין היברידית ותוספת מנוע חשמלי (מיילד-היבריד) למנועי הבנזין והדיזל), שיפור למערכת המולטימדיה ועוד.
בהתאם למגמת המעבר להנעה חשמלית, מקבל ה- E-PACE גרסת פלאג אין המכונה P300e וכוללת תיבת 8 הילוכים, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 200 כ"ס ומנוע חשמלי המפיק 109 כ"ס אשר ביחד מאפשרים תאוצה למאה קמ"ש ב-6.5 שניות בלבד. סוללת ליתיום-יון KWh 15 מספקת טווח מרבי של 55 ק"מ וכמובן צריכת דלק נמוכה עד 50 ק"מ לליטר.
שאר הגרסאות עם מנועי הבנזין יקבלו תגבור חשמלי MHEV – מערכת היברידית קלה ואלו המצויידים בהנעה לכל ארבעת הגלגלים יצויידו גם בתיבת 9 הילוכים.
העיצוב החיצוני כולל עדכון בעיקר בגריל הקדמי ובפגושים. תא הנוסעים זוכה גם הוא לעיצוב מחודש וכולל מסך מולטימדיה בגודל 11.4 אינץ' השולט בין היתר על מערכת המידע החדשה של הרכב – Pivi Pro. איכות החומרים שופרה, בורר הילוכים קיבל עיצוב מחודש המזכיר כדור קריקט ולאבזור הנוחות נוספה טעינה אלחוטית לטלפון.
יגואר E-PACE יגיע לארץ בסוף הרבעון הראשון של 2021 ויוצע עם יחידות ההנעה הבאות:
- מנוע פלאג אין היבריד מבוסס מנוע בנזין 1.5 ליטר MHEV טורבו ,שלושה צילינדרים בהספק משולב של 309 כ"ס, אוטומט 8 הילוכים, AWD.
- מנוע 1.5 ליטר MHEV טורבו ,שלושה צילינדרים בהספק 160 כ"ס, אוטומט 8 הילוכים, FWD.
- מנוע 2.0 ליטר MHEV טורבו ,ארבעה צילינדרים בהספק 200 כ"ס, אוטומט 9 הילוכים, AWD.
- מנוע 2.0 ליטר MHEV טורבו ,ארבעה צילינדרים בהספק 249 כ"ס, אוטומט 9 הילוכים, AWD.
- מנוע 2.0 ליטר MHEV טורבו ,ארבעה צילינדרים בהספק 300 כ"ס, אוטומט 9 הילוכים, AWD.