הצצה ראשונה לאתר האינטרנט החדש של "מקור ראשון"

פרסום ראשון: העיתון "מקור ראשון" ישיק אתר אינטרנט למנויים בתשלום, על בסיס התוכן המתפרסם בעיתון ובמגזינים הנלווים אליו. בואו לראות

חדשות כיפה אורי פולק 23/05/12 15:01 ב בסיון התשעב

הצצה ראשונה לאתר האינטרנט החדש של "מקור ראשון"

העיתון "מקור ראשון" צפוי להעלות בתקופה הקרובה אתר אינטרנט חדשותי, שרוב תכניו יהיו בתשלום למנויים, על בסיס התוכן המתפרסם בעיתון היומי, בעיתון סוף השבוע ובמגזינים של העיתון המופצים בסופי השבוע.

אתר האינטרנט החדש ייקרא "ראשון" והוא ייערך ממשרדי העיתון בירושלים. במרכז האתר יוצג "נושא מרכזי" העומד על סדר היום, מבזקי חדשות ותוכן נוסף המתפרסם בעיתון היומי. במסגרת האתר יתהדק שיתוף הפעולה של העיתון עם אתר הסאטירה "נו-ניוז". כמו כן יעלו באתר המגזינים "מוצש", נשים, אותיות, סגולה, שבת, דיוקן, צדק ויומן.

בשנים האחרונות מנסה "מקור ראשון" לפרוץ לאינטרנט - ללא הצלחה. לפני כשנתיים השיק העיתון מהדורה מקוונת של העיתון היומי שהופצה לתיבות דואר אלקטרוני. שנה קודם לכן השיק העיתון "מקור ראשון" מהדורת צהריים דיגיטלית בהשקעה של כחצי מיליון שקלים. השקת המהדורה הדיגיטלית לוותה בהבטחה גדולה כי מנויים רבים עומדים להצטרף. אולם לאחר חודשיים בלבד היא נסגרה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן